26 sie 2014

Herbal Mascara MaXXLash

Zapraszam do czytania mojej opinii na temat tuszu do rzęs jakim jest Herbal Mascara MaXXLash ,którą otrzymałam w ramach współpracy z firma Palladio Polska.
Od producenta:
Jedna z najnowszych mascar Palladio.Posiada unikalną szczoteczkę, która zapewni nieskazitelny wygląd rzęs. Wzbogacone w zioła, zawierają wosk ryżowy i ekstrakt z bambusa, które zwiększają objętość rzęs.Zawierają naturalne olejki oraz wosk Canauba, dzieki czemu rzęsy stają się mocniejsze i dłuższe.Mascara MaXXLash posiada szczoteczkę z szeroko rozstawionymi włoskami, co zapewnia otrzymanie idealnie wydłużonych rzęs.


Skład:
Volumising & Lengthening Mascaras: Water (Aqua), Iron Oxides (CI 77491), Iron Oxides (CI 77492), Iron Oxides (CI 77499), Sorbitan Olivate, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, Oryza Sativa (Rice) Bran Wax, Stearic Acid, Polyvinylpyrrolidone/Vinyl acetate (VP/VA) Copolymer, Glycerin, Hydroxyethylcellulose, VP/Hexadecene Copolymer, Sorbitol, Aminomethyl Propanol, Tocopherol, BIS-PEG/PPG-16/16 PEG/PPG-16/16 Dimethicone, Dimethicone, PPG-17/IPDI/DMPA Copolymer, Panthenol, Isopropyl Myristate, Caprylic/Capric Triglyceride, Bambusa Vulgaris Leaf/Stem Extract, Phenoxyethanol, Iodopropynyl Butylcarbamate. 



Herbal Mascara MaXXLash jest to tusz do rzęsy ,który ma sprawić że będą one wydłużone.Według mnie obietnica ta jest spełniona bo na swoich rzęsach widzę wydłużenie po pomalowaniu ich.Jednak minusem jest szczoteczka na której zbiera się zbyt duża ilość tuszu i podczas malowania skleja ona rzęsy.Ja stwierdziłam że nie będę się w ten sposób męczyła i wyczesywała ich szczoteczką i postanowiłam zamienić oryginalną szczoteczkę na inna starą.Był to całkiem dobry pomysł ponieważ efekt był bardziej spektakularny i rzęsy były ładnie rozdzielone.Sam tusz jest intensywnie czarny i ma bardzo fajną konsystencję. 
Maskara jest dostępna na stronie palladio24.pl i kosztuje 39,95 zł

9 komentarzy:

  1. Jest pomysł nie ma sklejonych rzęs :D ha Piknie!

    OdpowiedzUsuń
  2. fajniutki :) ale o tej firmie pierwsze co slysze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oo, wydłużenie faktycznie bardzo fajne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę ten tusz, szczoteczka mi się nie podoba, ale efekt jak najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale zaciekawiłaś mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie miałam, ja ostatnio systematycznie używam z Oriflame ;)

    OdpowiedzUsuń