29 sie 2014

Denko sierpień 2014

Z racji tego,że niebawem wszystko się kończy wakacje, lato i sierpień postanowiłam w końcu ogarnąć swoje pustaki kosmetyczne.Zapraszam Was na pierwsze po dość długim czasie denko sierpniowe.

Bardzo długo zajęło mi zgromadzenie opakowań na denko bo zawsze puste lądują prosto w koszu na śmieci.Tym razem postanowiłam odkładać pudełeczka, buteleczki ale i tak niektóre poprzez zapomnienie poszły do zsypu.Pozostało tylko to co możecie zobaczyć.



1. Płyn micelarny Bioderma Sebium H2O jest to jeden z moich ulubionych miceli recenzje znajdziecie tu KLIK
2. Woda termalna Vichy niezastąpiona w letnie dni zawsze mam ją ze sobą w torebce i ciągle do niej wracam.
3. Płatki oraz patyczki kosmetyczne Cleanic bardzo dobre jakościowo produkty,waciki nie rozdwajają się co tu więcej pisać.

4. Verona parafinowy krem do rąk Dzika orchidea & jedwab- regeneruje spierzchnięte dłonie, nawilża oraz wygładza, ma też ładny zapach .
5. Pomadka ochronna Nivea, Soft Rose- nie daje oczekiwanego nawilżenia ust, a to powinna być podstawowa rola tego kosmetyku.
6. Olejek Arganowy Cosmo Spa- świetnie sprawdzał się na suchą skórę oraz włosy.Recenzja TU 
7. Mydła naturalne,których głównie używałam do mycia rąk.

8 i 9. Eveline odżywki do paznokci 8w1 oraz diamentowa.Oczywiście odżywki działają na moje paznokcie pozytywnie najbardziej jestem zadowolona z tej 8w1 mimo początkowych problemów teraz już mi nic się nie dzieje z paznokciami kiedy jej używam.Są twarde i rosną :)

10. Żel po prysznic Adidas Protect- nie ma w nim nic szczególnego, ot pieni się, myje, ale nie ma niczego szczególnego, co zachęciło by mnie do dalszego używania.
11. Ziaja Intima kremowy płyn do higieny intymnej- o tym chyba nie trzeba nic pisać wiadomo.Od zawsze używam tego płynu i jestem zadowolona z jego działania.Duża butla za niewielką cenę.

I ostatnie już odpadki to jakieś próbki kremów i maseczki.

Jestem ciekawa czy podobał się Wam ten post i czy robić takich więcej?

10 komentarzy:

  1. sporo tego. ;) tą odżywkę do paznokci też mam i używam i całkiem ją sobie chwalę. ;)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Z tym mydłem Himalaya się nie polubiłam ale odżywka 8w1 jest moim niezbędnikiem :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ha ostatnie najlepsze "odpadki" a ja lubię takie odpadki w postaci próbek dostawać :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Odżywka to mój ulubieniec od zawsze ;) ja też uzbierałam małe denko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. też uzywam ziaji do higieny intymnej tylko z pomarańczowymi napisami i również jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. muszę sobie chyba sprawić tą wode termalną z Vichy czytałam o niej dużo dobrych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jedynie używałam odzywki do paznokci 8 w 1 i jest całkiem ok:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajne denko :) Mam ten żel z adidasa - stoi na półce i czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne denko!:) Nie pamiętam kiedy ostatnio używałam żel z adidasa wieki temu:)
    lubię ich zapachy może się skuszę na jakiś:):)

    OdpowiedzUsuń