13 sie 2014

Black Cherry

Dzisiaj chce Wam opisać zapach ,który według mnie jest idealnym zapachem na lato.Mowa będzie o wosku Yankee Candle Black Cherry

Wosk z owocowej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: czereśnia.
O zapachu
Są dojrzałe – nawet nie czerwone, ani nie karminowe! Są prawie czarne, głęboko bordowe – idealnie okrągłe i doskonale soczyste. Kuszą swoim słodkim aromatem i przywodzą na myśl najcudowniejsze chwile beztroskiego dzieciństwa, kiedy żadne, najwyższe nawet drzewo nie było przeszkodą do tego, aby skosztować świeżych czereśni. Ten smak i ten właśnie zapach – aromat cudownych, zapowiadających letnie upały czereśni – zamknięty został w woskowej masie Black Cherry. I to ten zapach może nam dzisiaj towarzyszyć na co dzień – dokładnie wtedy, kiedy mamy ochotę sięgnąć po odrobinę owocowej słodyczy, albo zanurzyć się we wspomnieniach z dzieciństwa.
Zapach jest cudowny od razu kojarzy się z latem i dojrzewającymi słodkimi wiśniami czy czereśniami.Jest intensywny ciepły,słodki i idealnie oddaje zapach,smak owoców ,które zapewne każda z nas lubi.Ja czereśnie mogłabym jeść non stop,dlatego tez ten wosk stał się jednym z moich ulubionych i ostatnio pale go często.
Wosk możecie kupić na stronie Goodies.pl za 7zł

6 komentarzy:

  1. jestem bardzo ciekawa jego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mój ulubiony zapach :) mam go i kupuję zawsze na zapas ;P

    OdpowiedzUsuń
  3. czereśnie i wiśnie to moje ulubione owoce, muszę kupić sobie ten wosk.

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam ten wosk - zapach był ok, ale trochę dusił ;/

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego zapachu nie miałam, ale wierzę, że jest piękny!

    OdpowiedzUsuń