4 lip 2014

Under The Palms

Dziś kilka słów o wosku Yankee Candle jakim jest Under The Palm ,który możecie zakupić na stronie Goodies.pl


Under The Palms 
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: trawa morska, liście palmowe, kokos.
O zapachu
Jakie będzie najbliższe lato? Ciepłe? Być może! Deszczowe? To się okaże! Pewne w tej meteorologicznej zgadywance jest jedno – jeśli najbliższe wakacje zdecydujemy się spędzić z Yankee Candle, zafundujemy sobie moc intensywnych, bardzo egzotycznych wrażeń. W wyjątkowo letniej propozycji Under the Palms znajdziemy wszystko to, co składa się na idealny wypoczynek na tropikalnej wyspie. Zapach trawy morskiej, świeży aromat palmowych liści i słodkie nuty tropikalnych kokosów – pełnia wakacyjnej, rajskiej natury rozkwitająca we wnętrzu aromatycznego wosku i wypełniająca wszystkie kąty domu letnim, egzotycznym klimatem.
Jest to zapach dla miłośniczek egzotyki.Wosk pachnie intensywnie i świeżo jak tropikalne drzewa zdecydowanie rządzi tutaj kokos.Mamy też wyraźne trawiaste nuty i coś ciężkiego, trochę jak męskie perfumy.Kolor wosku jest intensywnie zielony również po rozpuszczeniu w kominku.Zapach jest dość intensywny i mi osobiście nie przypadł zbytnio do gustu.A Wy miałyście do czynienia z tym zapachem ?Jak Wam się podoba?
Do zakupienia TU  obecnie w promocji za 7,00 zł

9 komentarzy:

  1. Mam go i mi akurat się spodobał tylko trzeba go z umiarem palić :) bo jak raz dałam za dużo to był ciężki bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi nawet w małej ilości nie odpowiada:)

      Usuń
  2. Też go mam! jest to typowo wakacyjny, rześki zapach. Bardzo się polubilismy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam okazji się z nim zapoznać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię ten zapach. Jest dosyć specyficzny ale ładny. Obserwuje

    OdpowiedzUsuń