14 lip 2014

Proderma Breathable Foundation - pierwszy leczniczy podkład.

Dzisiaj chciałabym Wam przybliżyć podkład leczniczy marki Revisage jaki otrzymałam do przetestowania dzięki uprzejmości Pana Krzysztofa.


Proderma to nowy leczniczy podkład do codziennego stosowana. Jest szczególnie polecany osobom z bardzo wrażliwą lub problematyczną skórą. Fluid doskonale pokrywa zaczerwieniania, gojące się rany, siniaki czy przebarwiania.Jego formuła oparta jest na silikonowej bazie, która tworzy trójwymiarową strukturę umożliwiającą przenikanie tlenu i substancji aktywnych w głąb skóry. Preparat ma działanie gojące, anty-obrzękowe i odżywcze. Zawiera witaminy A, C oraz E, a także peptydy, wyciąg z żeń-szenia, oraz aloes i kwas hialuronowy. 
Fluid regeneruje skórę i działa ochronnie oraz przeciwstarzeniowo. Jego lekka konsystencja idealnie pokrywa skórę, zapewniając jej nieskazitelny i zdrowy wygląd. 

PRODERMA™ Breathable Foundation to pierwszy oddychający produkt do makijażu, przeznaczony głównie do stosowania po inwazyjnych zabiegach medycznych. Oparty na opatentowanej formule, która umożliwia dostarczanie tlenu do komórek skóry dzięki czemu stymuluje i przyspiesza proces gojenia się skóry po większości procedur medycznych.PRODERMA™ daje pełny i naturalny kamuflaż pozabiegowy i może być stosowana nawet na najbardziej wymagającą i wrażliwą skórę. Znakomicie pokrywa niedoskonałości skóry i pomaga w leczeniu i gojeniu w przypadku: urazów skóry, suchości skóry, zaczerwienieniach skóry, trądziku różowatym, trądziku i innych chorobach skóry, a także po zabiegach medycyny estetycznej. Ten nawilżający i dotleniający makijaż działa jak „druga skóra”, pozwalając jej oddychać i w naturalny sposób promować proces gojenia.
Tradycyjne kosmetyki do makijażu, w tym kosmetyki oparte na składnikach mineralnych mogą blokować dostęp tlenu do skóry i w konsekwencji nasilać problemy skórne.Proderma jest inna.Dzięki strukturze trójwymiarowej silikonowej sieci ułatwia dostęp tlenu do skóry,dzięki czemu przyspiesza proces jej regeneracji.Kosmetyk zapewnia nieskazitelny wygląd bez nasilania objawów problemów skórnych.Doskonale sprawdza się w przypadku urazów skóry,zaczerwienieniach,trądziku różowatym i innych chorobach skóry.

Preparat działa jak „druga skóra” tworząc łatwo przenikalny filtr na skórze, co pozwala jej oddychać i w naturalny sposób promować proces gojenia. Kosmetyk zawiera witaminy A, C oraz E, oraz kompleks peptydowy, które stymulują komórki skóry do produkcji kolagenu i elastyny. Preparat wzmacnia kondycję skóry. Dzięki zawartości emolientów zapewnia skórze piękny, zdrowy i nieskazitelny wygląd. Dodatkowo kosmetyk ma filtry UV chroniące skórę przed szkodliwym działaniem promieni słonecznych. Podkład jest wodoodporny. 

Preparat polecany jest zarówno do stosowania po zabiegach medycznych skutecznie kamuflując zmiany, jak i do codziennego stosowania dla skóry wrażliwej.


Charakterystyka produktu / zalety stosowania
-opatentowana oddychająca formuła oparta na technologii peptydowej tworzy nową kategorię makijażu funkcjonalnego
- znakomite właściwości korygujące niedoskonałości skóry wrażliwej
zwiększenie stopnia dotlenienia komórek skóry
system tworzenia trójwymiarowej silikonowej sieci na skórze ułatwia przenikanie tlenu oraz substancji aktywnych – peptydów i substancji nawilżających
kompleks peptydowy zwiększa stopień odżywienia i dotlenienia komórek skóry
redukuje zmarszczki, zaczerwienienia skóry i obrzęk
- reguluje stan zapalny po zabiegach medycznych
zwiększa stopień nawilżenia skóry
bardzo lekka konsystencja – nie blokuje porów
wodoodporna formuła


PRODERMA to jedyny na rynku podkład zawierający LYCD (zwany także Biodyne), który umożliwia dotlenienie skóry, poprzez wychwytywanie tlenu i transportowanie go w głąb komórek skóry. Pozwala to na przyspieszenie metabolizmu komórkowego węglowodanów, stymulację do wzrostu i reprodukcji fibroblastrów, oraz stymulację do namnażania komórek skóry.

Preparat zawiera dotleniający kompleks peptydowy opary na białkowych składnikach LYCD przyspieszających proces oddychania komórkowego. Pozwala to na zwiększoną syntezę kolagenu i elastyny, skuteczniejsze wykorzystanie witamin A, C i E, oraz lepszą syntezę kwasu hialuronowego.
Kosmetyk zawiera wyciąg z żen-szenia, który znany jest ze swoich zdolności zwiększania przepływu w naczyniach włosowatych skóry i zwiększania podaży substancji odżywczych do naskórka. Gynostemma (znane jako ziele długowieczności) poprawia również krążenie i oddychanie a dodatkowo wykazuje silne działanie przeciwutleniające i przeciwzapalne.
Podkład zawiera cały kompleks substancji nawilżających skórę. Ekstrakty z alg, kwas hialuronowy, wyciąg z aloesu, to tylko niektóre ze składników zapewniających skórze odpowiedni poziom nawilżenia skóry. 

Skład:
Water,Capylic/Capric Triglyceride,Zin Oxide,Titanium Dioxide,Sorbitan Stearate,Mica, Isononyl Isononanoate,Glycerin,Castor Oil Phosphate,Triethoxycaprylysilane,Isododecane,Mineral Oil,Cyclopentasiloxane,Cetearyl Dimethicone/Vinyl Dimethicone Crosspolymer,Cetyl Polygrycelyl-4 Isostearate,Polysorbate 20, Dioctyldodecyl Dodecanedioate,Cyclomethicone,Disteardimonium,Cetearyl Phosphate,Silica,Tetrasodium EDTA ,Nylon-12,Saccharomyces Lysate Extract,Palmitoyl Hexapeptide-14,Gynostemma Pentaphyllum Extract,Panax Ginseng Root Extract, Honey Extract,Algae Extract,Mugwort Extract,Phospholipids,Retinyl Plmitate,Ascorbyl Palmitate,Tocopheryl Acatate,Aloe Barbadensis Leaf Extract,Santalum Album Extract,Phellodenndron Amurense Bark Extract,Hordeum Distichon Extract,Tetrapeptide-14,Lycium Barbarum Fruit Extract,Sodium Hyaluronate,Sodium Chloride,Sodium Benzoate,Phenoxyethanol,Caprylyl Glycol,Zinc PCA,Potassium Sorbate,Hexylene Glycol,Butylene Glycol,Ethoxydiglycol,Ethylhexylglycerine,Dimethylacrylamide/Acrylic Acid/Polystyrene Ethyl Methacrylate Copolymer,Isopropyl Myristate,Isopropyl Stearate,Isopropyl Palmitate,Xanthan Gum,CI11491,CI11492,CI77499(Iron Oxides)

Moja ocena jest jak najbardziej pozytywna.Podkład ten świetnie się sprawdził na mojej cerze.Bardzo łatwo się nakłada i rozprowadza.Kolor idealnie stapia się z cerą.Nie zapycha porów i bardzo dobrze nawilża.Redukuje zaczerwienienia,goi małe ranki.Idealny na lato ponieważ jest lekki i skóra oddycha,dodatkowo chroni przed promieniami słonecznymi.
.
Dostępne warianty kolorystyczne

Ja posiadam odcień Cream

Cena:250 PLN / 30 ml

Podkład dostępny w gabinetach medycyny estetycznej w całej Polsce. 

Wyłączny dystrybutor w Polsce: Revisage, www.revisage.pl


6 komentarzy:

  1. o kurcze! :) fajny! :) widzę jednak, że ten najjaśniejszy byłby za ciemny dla mnie ;(

    OdpowiedzUsuń
  2. ale fajnie, że powstał taki podkład dla wielu dziewczyn to świetne rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rewelacja,nie wiedziałam o istnieniu takiego cuda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie zastanawiam się nad wyborem koloru ale ten jasny jest strasznie pomarańczowy...

    OdpowiedzUsuń
  5. Brzmi wyśmienicie :D ciekawe jaki ma całkowity skład... ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie ciemny się wydaje na podstawie zdjęcia, zwłaszcza, że to pierwszy z gamy kolorystycznej :D i na dodatek ma żółto-pomarańczowy odcień (nie lubię, bo wyglądam jak po marchewce).
    Chyba, że na skórze się rozjaśnia. Bardzo droga rzecz mimo wszystko. Ja zakochałam się w podkładzie z Diademu (10x tańszy a sprawuje się idealnie).
    Nie dałabym tyle za podkład.

    OdpowiedzUsuń