13 lip 2014

Nowości w lipcu

Hej wszystkim dziś przychodzę z postem ww którym pokaże Wam jakie rzeczy udało mi się zakupić w tym miesiącu.Zapraszam do oglądania.Jest troszkę kosmetyków i ubrań.

Korzystając z promocji w Biedronce skusiłam się na suchy szampon Batiste oraz podróbkę szczotki TT wraz z kapsułkami,które akurat mi się przydały bo strasznie wypadają mi włosy zobaczymy czy będzie widoczny jakiś efekt.

W ramach dalszej współpracy z Daily Beauty otrzymałam do przetestowania tonik na bazie wody różanej od Unica Naturals. 
Podczas małych zakupów weszłam do Drogerii Polskiej gdzie do koszyka wrzuciłam podkład Rimmel Match Perfection był akurat w promocji za 19,99zł
Zakupiłam też pomadkę i tusz MIYO.

Oprócz kosmetyków przybyło mi też kilka ciuszków nowych i z sh oraz buty.

Strasznie chciałam mieć jakieś sportowe buty i koniecznie chodził za mną kolor niebieski.Nie chciałam żadnych trampek ani oryginalnych zależało mi wyłącznie na wygodzie.Wybrałam takie z CCC za 60 zł i tez są fajne w sam raz na rower lub spacer z psem.

Bardzo dawno nie byłam w sh ale w końcu się wybrałam i zrobiłam zakupy za 4 zł :D
Kupiłam sobie sweterek-narzutkę Atmosphere oraz spodnie River Island oba ciuszki kosztowały 2 zł za sztukę.

W Stradivariusie przygarnęłam dżinsowe szorty za 49,99 zł

W Housie wpadła mi w oko koszulka kosztowała 19,99 zł

Koszul nigdy za wiele więc przyszła pora na powiększenie kolekcji tym razem Moodo jasno niebieska dżinsowa w cenie 69,99 zł


Zaopatrzyłam się także w nowe zapachy czyli woski YC 

I to na tyle moich nowości.A Wam co wpadło w ręce???

10 komentarzy:

  1. Super nowości, bardzo mi się buty podobają, szukam podobnych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to sprawdz sobie w CCC były akurat na promocji niecałe 63 zł z 89 w trzech kolorach niebieski,czarny i czerwony:)

      Usuń
  2. Mam tę szczotkę i jest mega,na szampon z biedronki też się załapałam,akurat był ostatni na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super,ja jeszcze nie miałam okazji szaleć na wyprzedażach,ale na pewno nadrobię w planach mam spodnie i sukienkę,ale pewnie coś jeszcze się trafi :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne nowości. Na Batiste też się w końcu skuszę.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne nowości zarówno kosmetyczne jak i ubraniowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super nowości, szorty rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
  7. nie przeżyje tego, że nie załapałam się na tę szczotkę w Biedronce ;(

    OdpowiedzUsuń
  8. Szorty super :)
    Też bym sobie takie fundnęła.

    OdpowiedzUsuń