6 cze 2014

Vanilla Lime czyli kolejny wosk Yankee Candle

Dziś o kolejnym zapachu YC Vanilla Lime


Vanilla Lime 
Najpyszniejsze, najbardziej wykwintne, doskonale skomponowane i uzupełnione dodatkiem ciemnych ziarenek – lody waniliowe idealne, stworzone ręką mistrza i kuszące słodyczą niezależnie od pogody i temperatury. Pyszny pucharek z kilkoma gałkami waniliowych słodkości szczodrze polany polewą z aromatyzowanej cytrynowym sokiem, białej czekolady – esencja słodyczy w najdoskonalszej postaci i hołd dla prostoty. A przy okazji – cudowny aromat zamknięty w naturalnym wosku, którego zapach intryguje, orzeźwia, pobudza i stymuluje lepiej, niż lodowa rolada waniliowo-cytrynowa!
Świeża kompozycja kremowej wanilii, cukru trzcinowego z dodatkiem limonkowej cierpkości.
Jest to bardzo  ciepły zapach czuć w nim wanilię, ale jest ona przełamana cytrusem.Nie jest on ani mocny ani duszący a
bardzo orzeźwiający.Zapach limonki nie jest sztuczny- jest soczysty i swieży.
Żadna z nut nie dominuje nad drugą, świetnie się równoważą i zapach jest jednocześnie słodko - kwaśny.

 

Jestem z niego bardzo zadowolona, ponieważ zapach ten całkowicie wpisał się w mój gust.


Koszt wosku to 7 zł. dostępny TU oraz na stronie Goodies.pl

8 komentarzy:

  1. ależ mnie kusi :) musi być cudny na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny zapach na lato, orzeźwiający, miałam ten wosk .

    OdpowiedzUsuń
  3. Taki fajny odświeżający zapach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, wanilia z limonką to może być bardzo ciekawe połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo chce go ;)) bo mnie jakos nie pwoalaja na razie te woski ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego jeszcze nie miałam, ale nie omieszkam wypróbować!

    OdpowiedzUsuń