9 cze 2014

Sam zaprojektuj ubranie....

W tym poście chcę Wam pokazać fajną stronę gdzie można samemu zaprojektować sobie ubranie.Jest to strona internetowa Tukarnia.pl




O firmie

Urzeczywistniamy twoje pomysły.

Każdy może stworzyć swój projekt a nasz sklep zajmie się resztą. Pomysł założenia Tukarni powstał pod koniec 2013 roku, a początkiem 2014 zaczął istnieć w przestrzeni internetowej. Jako świeża firma posiadamy nowoczesny sprzęt, co daje gwarancję dobrej jakości nadruku. Zaletą Tukarni niewątpliwie jest aplikacja do tworzenia niepowtarzalnych projektów - a wszystko odbywa się online. Nie potrzebna jest znajomość programów graficznych, w bardzo łątwy sposób możesz sam zaprojektować swój Tshirt i nie tylko. Stawiamy też na jakość materiałów, na które nanosi się nadruk. Liczymy, że dobra jakość światowej firmy Fruit of the Loom spełni oczekiwania naszych klientów.

Chwytaj myśli – utrwalaj je z nami.

Ja miałam przyjemność stworzenia swojego własnego ubrania.Jest to bardzo proste.

Wchodzicie na strone główną Tukarnia.pl i tam klikacie zakładkę ZAPROJEKTUJ wybieracie DAMSKIE-MĘSKIE. Następnie wybieracie sobie wzór koszulki lub bluzy klikacie na niego,musicie też wybrać kolor i rozmiar, naciskacie czerwony przycisk ZAPROJEKTUJ.

Znajdziecie sie bezpośrednio już w kreatorze

Po lewo macie cały pasek z którego mozecie korzystać.jest tam mozliwość wstawienia róznych napisów, wzorów zdjęć.Wszystko zależy wyłącznie od Was samych co chcecie miec na danym ubraniu.


Możecie stworzyć naprawde bardzo fajne rzeczy bo macie do wyboru dużo wzorów.

Cena koszulki zmienia się w zależnosci od tego jakie duże dodajemy wzory jak i od ich ilości.Możecie sobie ją sprawdzać bo za każdym razem sie aktualizuje w dolnym prawym pasku.

Mój wzór koszulki był taki


I oto co otrzymałam:)


 



Ja jestem zadowolona bo naprawde jest to super uczucie zaprojektować swoje własne ubranie:)
Jak Wam się podoba?Według mnie jest to fajna sprawa bo mozemy też zaprojektować taką koszulkę dla kogos jako prezent.

9 komentarzy:

  1. widzę nowe zmiany na blogu :) ładny wygląd :)
    Bardzo fajny pomysł z zaprojektowaniem własnej koszulki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny pomysł z tym projektowaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ;) nie miałam pojęcia o tym że można sobie samemu coś zaprojektować :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no a jednak:) przy okazji można się wczuc w role projektanta:D

      Usuń
  4. Fajne są takie koszulki, wiem, że takie koszulki są tez dostępne stacjonarnie. Kiedyś nawet się przymierzałam, żeby sobie taka zaprojektować, ale nie miałam pomysłu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. O jaki fajny pomysł!
    Świetna koszulka - podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń