18 cze 2014

Podkład w Kremie Nawilżająco-Ochronny SIMPLY BEAUTIFUL COLLECTION

Hej dziewczyny dziś chcę Wam przedstawić podkład w kremie jaki otrzymałam do testów od firmy Daily Beauty.


Firma Daily Beauty oferuję kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała Angielskich firm, takich marek jak Active Solution, Cutting Edge, Simply Beauty Collection, Eden Organic Care, Forever Young, Unica. Kosmetyki są wysokiej jakości w niskich cenach do bezpiecznego stosowania samemu w domu.

Daily Beauty wybiera produkty bez sztucznych barwników, bez konserwantów, bez sztucznych zapachów, bez parabenów, bez silikonu. 
 

CREAM BASE FUNDATION (FLUID W KREM) OD SIMPLY BEAUTIFUL COLLECTION
Wielofunkcyjny i wszechstronny podkład, który można zastosować także jako korektor dopasowujący się do różnych odcieni cery (jako korektor należy go odpowiednio i we właściwym miejscu wetrzeć w skórę). Ten doskonale nawilżający i odżywczy podkład (zawiera awokado) zapewnia idealne krycie, nadając cerze gładkości i pięknego, jednolitego kolorytu. W połączeniu z pudrem mineralnym i cieniami do oczu od SBC stanowi niezbędnik do wykonania perfekcyjnego makijażu. 

Cechy charakterystyczne: 
  • nawilża i chroni skórę
  • intensywnie odżywia cerę (zawiera awokado)
  • zapewnia idealne krycie
  • można go stosować także jako korektor
  • doskonały zwłaszcza do cery suchej, odwodnionej i/lub dojrzałej.

Fluid dostępny jest w dwóch odcieniach jasnym i średnim.Ja z racji tego że mam jasną cerę wybrałam odcień jasny,który idealnie do niej pasuje.Świetnie stapia się z cerą nie twory żadnych plam .Jego konsystencja jest kremowa bardzo łatwo się rozprowadza na twarzy ja robię to za pomocą pędzla.

Produkt otrzymujemy w szklanym grubym słoiczku z nakrętką o pojemności 30 ml.Niestety aplikacja podkładu nie jest zbyt higieniczna, bo w słoiczku musimy grzebać paluchem jednak ja wolę nakładac go  pędzlem.Mimo to opakowanie jest dla mnie bardzo wygodne podczas użytkowania ponieważ nie trzeba wyciskać tubek czy rozcinać by wydostać resztki kosmetyku.Wystarczy niewielka ilość by produkt rozprowadzić po całej twarzy,produkt jest bardzo wydajny.
Moja cera jest sucha najbardziej w okolicach nosa ,pojawiają się tam suche skorki.Po nałożeniu tego podkładu nie są one widoczne, a cera staje się nawilżona.Ma bardzo fajne krycie nie tworzy nam tzw. "tapety" daje naturalne wykończenie.
W moim przypadku podkład sprawdził się rewelacyjnie.Jego cena na stronie Daily Beauty to 42,90 zł dostępny TU

Skład:
Aqua,Propylene Glycol,Stearic Acid,Octyldodecanaol,Glyceryl Monostearate,Isopropylmyristate,Persea Americana,Sodium Cocoylisothionate Cetearyl Stearyl,Alocohol,Imidazolidinyl Urea,Tetra sodium Edta,BHT,Talk

10 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam podkładu w takich formie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zaciekawiłaś mnie, też mam suchą cerę w okolicach nosa.

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo ciekawy :) chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie gęste konsystencje kojarzyły mi się zawsze z czymś ciężkim, fajnie, że jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawy, jednak ja średnio sobie radzę z taką formą :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy się z nim nie spotkałam,choć wygląda zachęcająco:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam cienie do oczu tej firmy i jestem całkiem zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. Przykuł moją uwagę, chętnie przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. O! Zachęciłaś mnie :)
    Wygląda na fajny kosmetyk, zwłaszcza te pielęgnacyjne właściwości - nawilżenie - to dla mnie ważne.
    Można by się zainteresowac :)

    OdpowiedzUsuń