9 cze 2014

Paczka od Rings & Tings

Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z firmą Rings&Tings i chciałabym Wam pokazać co od Nich otrzymałam w pierwszej paczuszce.




Rings & Tings - to sklep internetowy oferujący najbardziej unikatowy kawałek mody w rozsądnej cenie. Swoje produkty dostarczają dosłownie całemu światu – do tej pory z ich usług skorzystały już tysiące klientów z każdego skrawka Ziemi. Projektują niespotykaną biżuterię obejmującą różnorodne modele, dopasowane do wszystkich gustów.




Każdy produkt zapakowany był w  osobny woreczek strunowy co zapobiega zarysowaniu i jest bardzo estetyczne.Dodatkowo do każdego zamówienia dołączana jest kolorowa wizytówka z logiem sklepu Rings&Tings.
 
Przyznam ,że po otwarciu koperty nie zrobiła na mnie wielkiego wrażenia ta przesyłka.A dlaczego???O tym za chwile.Teraz pokaże Wam co w niej było.

Od razu w oczy rzucił mi sie malutki ,tyci, tyci pierścioneczek w kolorze złota.Niestety nie mieści mi się na żaden palec.

Link do sklepu KLIK
 


Kolejną rzeczą był jeszcze jeden pierścionek na szczęście większy i pasuje na moje paluchy :) Ten jest w kolorze srebrnym.
Link KLIK

I ostatnią reczą jaka dostałam jest bransoletka ,która jest na mnie za duża ale myślę by troszkę skrócić tą żyłkę i będzie ok.
Różowa ze "złotymi" dodatkami. 
Link KLIK

Ogólnie podsumowując całą przesyłkę najbardziej spodobał mi się ten drugi pierścionek,reszta hmmmm co u dużo mówić nie jest zła ale spodziewałam się czegoś fajniejszego.Zobaczymy jak będzie przebiegala dalsza współpraca z tą firmą.Wtedy wszystko się okaże.
A może ktoraś z Was z nimi współpracuje??Jakie wrażenia?

15 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. wcale Ci się nie dziwie ja też jestem rozczarowana bo naprawde maja fajne rzeczy na stronie a tu taki zonk...

      Usuń
  2. Podoba mi się srebrny pierścionek ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety rozczarował mnie bo sie wyciera...wieć całość kiepska

      Usuń
  3. Szczerze? na każdym targu są fajniejsze błyskotki.. Nie popisali się ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nawet w sieciówkach trafia sie ładniejsza bizuteria i tez za grosze....

      Usuń
  4. Ja dostałam taką samą paczuszkę dziś i mi się ona nawet podoba :) chociaż liczyłam na jakiś wisiorek :P

    OdpowiedzUsuń
  5. mi tylko podoba się w miarę ten jeden pierscionek
    tez liczyłam na jakis ładny wisiorek :) pokaż swoje

    OdpowiedzUsuń
  6. Super,bardzo podobają mi się pierścionki :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. ta bransoletka jest dość ładna, ale jakoś nic mnie nie powaliło :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oryginalna biżuteria ;) Gratuluję współpracy ;)

    OdpowiedzUsuń