2 cze 2014

Nowości z ostatniego tygodnia

Dziś krótki post o nowościach z ostatniego tygodnia jakie wpadły w moje ręce . znalazło się kilka kosmetyków i ciuszki. 

Szorty z New Yorkera nie pamiętam niestety ich ceny;/ ale coś około 60 zł.

Koszulka House 29,90 zł


 


Troszkę kosmetyków Palladio 

1.Podkład 
Herbal Liquid Foundation Tubes



2. Paletka cieni
Eyeshadow Quads 04 - Smokey Eyes Quad



3.Tusz do rzęs 
Herbal Mascara MaXXLash



4.Pędzel do konturowania i rozcierania cieni
Smudge Brush


 
5.Eyeliner
Ultra Bold Eyeliner Marker

 



 

Proderma

A na koniec zdjęcie z Zoo (tak jestem dużą dziewczynką ale lubie chodzic do zoo:D )i piękny Paw, ktory rozłożył ogon i wspaniale pozował.

 

Pozdrawiam cieplutko.

13 komentarzy:

  1. wspaniałe nowości :) super wyprawa do zoo :) ja też ostatnio tam byłam

    OdpowiedzUsuń
  2. Super nowości! Ale paw to jest genialny :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne rzeczy ;) Koszulka świetna ;) A paw- piękny i dumny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tej firme kosmetycznej. Fajna koszulka:) Zapraszam również do mnie na nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cienie mają bardzo ładne kolory :) Paw jest przepiękny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajna koszulka i jaki piękny paw :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszulka bardzo mi się spodobała, kosmetyki również fajne - marki nie znam - ale wyglądają bardzo porządnie na pierwszy rzut oka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale fajne zdjęcia. :) Podoba mi się koszulka, kosmetyków nie znam, ale nie każde też mogę używać. :) Śliczny paw, też lubię odwiedzać zoo. :)

    OdpowiedzUsuń