10 cze 2014

Mini Me

Bardzo rzadko robię kreski na oku eyelinerem i ten kosmetyk najczęściej zastepuje czarną kredkąa ostatnio częsciej maluje kreski kolorowe.W tym poście chcę Wam pokazać bardzo fajną kredkę od Miss Sporty którą możecie kupić na stronie EPIEKNA24


Jest to automatyczna kredka Mini Me Miss Sporty w poręcznej wersji mini.Idealna do wrzucenia do torebki.
Tą kredką namalujesz zarówno cienką jak i grubszą kreskę. Miękki sztyft pozostawi w zależności od nacisku bardziej lub mniej intensywny kolor. Kolory są na prawdę piękne i trwałe.
Efekt utrzymuje się przez cały dzień.Cena takiej kredki na stronie Epiekna24 to zaledwie 4zł

Kredka ma bardzo ładny odcień 040 Neon Blue.Kolor jest bardzo nasycony.

Kredka jest bardzo miękka z łatwością maluje się nią kreskę, nie trzeba mocno naciskać.Aplikacja jest bardzo szybka i łatwa.Nie odbija sie ona na górnej powiece, nie podraznia i nie uczula.
 

Macie? Znacie??A moze nie używacie kredek do robienia kresek?

Ps.Jak Wam się podoba nowy wygląda bloga ????

18 komentarzy:

  1. Ja właśnie nie używam, bo nie umiem malować kresek ;p

    A u Ciebie znowu zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez nie umiem ale eyelinerem dlatego czesciej korzystam z kredek:)
      no troche sie zmieniło:)

      Usuń
  2. Kredka sliczny kolor a blog ;) oczywiście wyglada fajnie

    OdpowiedzUsuń
  3. mam taką białą i niestety u mnie się nie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. muszę sie rozejrzec za innymi kolorami:)

      Usuń
  5. Bardzo lubię kolorowe kreski na oku, czy to kredką czy eyelinerem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zdecydowanie wole kredki przynajmniej łatwiej jest minarysowac kreske:)

      Usuń
  6. Świetny kolor - idealny na lato!
    Ja dopiero uczę się robić kreski na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też ciągle się uczę bo nie ma opcji bym od pierwszego ruchu zrobila idealnie prostą:)

      Usuń
  7. Kredki używam, ale niebieskiej nie stosowałam nigdy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja do niebieskich cieni i kredek tez byłam kiedyś negatywnie nastawiona a teraz nawet mi się podoba ten kolor na oku:)

      Usuń
  8. świetny blog!! Baardzo ciekawy post :*

    Zapraszam do mnie: http://krizabell.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super kolor,idealny na lato :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Kredki lubię - ale raczej te brązowe, czarne, grafitowe :)
    takich kolorów już nie używam :D

    OdpowiedzUsuń