2 cze 2014

Malinowy Peeling do ciała

Dzisiejszy post będzie poświęcony kosmetykowi o którm wspominałam we wcześnieszym poście.W ramach współpracy z Balneokosmetyki Malinowy Zdrój otrzymałam do testów malinowy peeling do ciała o którym chciałam Wam dziś opowiedzieć.




Lato wiąże się z wakacjami, słońcem, soczystymi owocami i lodami. Szczególnie zdrowe i eko są sorbety – lekkie, oparte na soku i kawałkach owoców cieszą nasze podniebienie.  To idealny opis odpowiadający Malinowemu Peelingowi do ciała z serii EKO, którego receptura została udoskonalona, tak aby w konsystencji przypominała sorbet.  Świeży  zapach, głęboko peelingujące kryształki cukru i soli, pestki leśnych malin sprawiają, że zakochujemy się w jego zapachu, kolorze i działaniu na skórę, a w łazience już zawsze gościć będzie lato i zapach wakacji.

Jest to kosmetyk ekologiczny bez parabenów, siles, silikonów, sztucznych barwników, ftalanów, olejów mineralnych i pochodnych ropy naftowej.Zawiera lecznicze wody, olej arganowy, wyciąg z alg, masło shea i olej avocado.
Peeling solno-cukrowy wzbogacony naturalnym sokiem owocowym,wygląda i pachnie jak sorbet z dużymi kawałkami owoców.


Peeling otrzymujemy w okragłym plastikowym sloiczku zabezpieczonym od wewnątrz sreberkiem dzięki czemu mamy pewnoś, że nikt przed nami nie korzystała z kosmetyku.Na wieczku mamy najważniejsze informacje o produkcie a przezroczysty słoiczek od razu ujawnia nam zawartość.

Peeling posiada bardzo gęsta konsystencję i zalicza się do peelingów gruboziarnistych w której wyraźnie widać kawałki owoców. Jego aplikacja jest przyjemna i łatwa,bardzo fajnie masuje ciało,dzieki dośc grubym cząsteczką suszonych malin.

Zapach jest obłedny,bardzo intensywny,kojarzy się od razu z malinammi,jezynami ogólnie z owocami leśnymi.Jest bardzo przyjemny na nosa i pozostaje dośc długo na skórze.Skóra po peelingu staje się niesamowicie gładka,nawilżona i jednocześnie napięta a dodatkowo pieknie pachnie.
Jest to naprawdę cudowny kosmetyk ,nigdy wczesniej nie spotkałam się z tak rewelacyjnym peelingiem, który spełnia swoje zadanie w 100%  
Peeling jest jedyny w swoim rodzaju ciekawa jestem czy spotkałyście się z czymś podobnym.
Więcej informacji o produkcie znajdziecie na stronie producenta KLIK

 
Składniki (INCI): Sucrose, Sodium Chloride, Soybean Oil, Caprylic Capric Triglyceride, Laureth-4,Sulfide/ Hydrogen Sulfide Mineral Water, Butyrospermum  Parkii (Shea) Butter, Perphyra  Umbilicalis Extract, Fucus Vesiculosus Extract, Melanocarpa Juice, Argania Spinosa Kernel Oil, Parfum, Glyceryl Stearate, Silica, Cetyl Alcohol, Avocado Oil, Prunus Amygdalus Dulcis Oil,  Vitis Vinifera Oil, Rubus Idaeus, Benzoic Acid, Dehydroacetic Acid, Phenoxyethanol, Polyaminopropyl Biguanide, Ethylhexylglycerin, Hexyl  Cinnamal.

Pojemność: 200 ml

Cena: 42,00 zł.
RABAT
Dla wszystkich czytelniczek mojego bloga firma Balneokosmetyki Malinowy Zdrój ufundowała rabat przy zakupie na min. 50zł na hasło: bruniastyle  koszt dostawy będzie gratis.

8 komentarzy:

  1. wygląda na prawdę świetnie :) wymasowała bym się takim peelingiem :p

    OdpowiedzUsuń
  2. Z kawałkami owoców peelingu to ja jeszcze nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda jak arbuz bez skórki:) Muszę go poszukać;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawi mnie ten zapach i to bardzo!

    OdpowiedzUsuń
  5. ciekawa jestem zapachu :) i z chęcią bym sprawdziła go na sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  6. wygląda świetnie i ten zapach już go sobie wyobrażam :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialny jest ten peeling :)
    Mam go w sklepie i jak tylko dotarły do nas te kosmetyki - zaraz sobie pozwoliłam na "degustację" :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedyś dostałam go w prezencie i bardzo miło go wspominam:)

    OdpowiedzUsuń