11 cze 2014

Dermedic, Normacne Preventi - antybakteryjny żel do mycia skóry mieszanej i tłustej.

Dziś przyszła pora na recenzje produktu marki Dermedic.Zapraszam do czytania.

 
 
Normacne Preventi-ANTYBAKTERYJNY ŻEL DO MYCIA
Składniki aktywne:
Zincidone, Ekstrakt z zielonej herbaty, Chlorofil

  • Działa antybakteryjnie
  • Skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, nie powodując podrażnień
  • Reguluje pracę gruczołów łojowych, zapobiegając tworzeniu nowych zmian trądzikowych
  • Ma właściwości antyseptyczne (zapobiegające zakażeniom)
  • Regularnie stosowany przywraca skórze zdrowy wygląd
  • Nie pozostawia uczucia ściągnięcia
  • Nie zawiera alkoholu
  • Hypoalergiczny

Rezultat:
Skutecznie usuwa wszelkie zanieczyszczenia, nie powodując podrażnień.

 


Antybakteryjny żel do mycia twarzy zamknięty jest w przezroczystej butelce z pompką, która dozuje odpowiednią ilość produktu i pozwala nam kontrolować ilość jaka została w środku. Opakowanie zawiera 200 ml produktu.
Żel bardzo dobrze sie pieni i oczyszcza skórę.Jedno naciśnięcie pompki wystarcza by dokładnie umyć twarzy.Konsystencja żelu jest gęsta ale nie sprawia to jakiegoś problemu przy aplikacji.


Kosmetyk jest antybakteryjny (ma właściwości antyseptyczne) i hipoalergiczny nie podrażnia i nie uczula.Po zastosowaniu skóra staje się odświeżona ,delikatna i miła w dotyku.Przyspiesza wysuszanie niedoskonałości i znacznie zmniejsza częstotliwość pojawiania się tych nowych.
Produkt nie zawiera alkoholu, ma charakterystyczny ogórkowo-herbaciany zapach, a w jego składzie znajdziemy m.in cynk i wyciąg z zielonej herbaty. Zielona barwa wynika z zastosowania naturalnego barwnika- chlorofilu, który według producenta ma właściwości pielęgnujące skórę.

 

Za butelkę żelu zapłacicie ok. 20- 25 złotych.

Znacie ten produkt? Jaki jest Wasz numer jeden z codziennym oczyszczaniu twarzy? Lubicie sięgać po apteczne dermokosmetyki? 

 

Dermedic to według mnie marka która jest fajnym zaminnikiem produktów Vichy. Niższe ceny i skuteczność.A jakie jest Wasze zdanie? 

26 komentarzy:

  1. z tej firmy miałam tylko płyn micelarny i szampon, ale oba produkty przypadły mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie używałam jeszcze tego żelu,ale innych kosmetyków Dermedic tak i jestem z nich zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglada na bardzo dobry zel do mycia twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znałam go wcześniej, ale chętnie wypróbuję :) Tez nie przepadam za Vichy, które mają wysokie ceny, wolę zamienniki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam niczego z tej marki,ale kusi mnie serum :) Ja mam swoje ulubione żele,a obecnie zakochałam się w czarnym mydle :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. do mycia twarzy używam mydełka naturalnego, takie żele bardzo wysuszały mi skórę

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawie sie zapowiada, z chęcią go wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam go kupić teraz w superpharmie i teraz żałuję że nie kupiłam...

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiem czy porównałabym do vichy, ale b.lubię ich produkty

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie jest to fajny zamiennik np żelu vichy ktory miałam okazje uzywac:)

      Usuń
  10. bardzo fajny!:) z chęcią bym go wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  11. Do mycia twarzy na obecną chwilę używam olejów i bardzo sobie chwalę ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie znam nic z tej firmy ale wygląda ciekawie a cena nie jest odstraszająca :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem słabo oczyszcza.(czesto musiałam myc buźke dwa razy) skóra po nich była bardzo sciagnieta i jednoczesnie faktycznie działa antybkateryjnie i gdy go uzywałam nie ywskakiwały mi nowe nowosci na buzi.wyszuszona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nigdy zeli nie używam do zmywania makijazu najpierw demakijaż pozniej mycie i jak dla mnie wystarczajaco oczyszcza.....

      Usuń
  14. Ciekawy żel,może się skuszę...

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam, kiedyś miałam jakiś krem od nich, ale mnie podrażniał;(

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja jeszcze nie miałam żadnego kosmetyku z tej firmy, ale kiedyś pewnie na coś się skuszę :) Może będzie to ten żel ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie ZAWSZE żele wysuszają.. u mnie tylko sie sprawdzają żele bez uzycia wody takie mega delikatne

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam żel - syndet z dermedic, jest świetny ale dla suchej skóry, w ogóle nie daje uczucia ściągnięcia.

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie miałam go, ale byłabym skłonna wypróbować

    OdpowiedzUsuń
  20. Dermedic znam i bardzo lubię :)
    Chociaż ten akurat żel - raczej nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń