30 cze 2014

Born Pretty Store

Witam.Długo mnie tu nie było ale dziś wracam z nowym postem.
Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z sklepem www.bornprettystore.com




W swojej ofercie mają mnóstwo produktów: od lakierów, ozdób do paznokci, kosmetyków do makijażu, przez biżuterię, ozdoby do włosów, ubrania, gadżety biurowe aż do akcesoriów tabletowo-smartfonowych.


Ja z kategorii Nail Art otrzymałam 2 rodzaje naklejek wodnych i cyrkonie.

1.Naklejki- KLIK
2.Naklejki-KLIK
3.Cyrkonie-KLIK

Oczywiście naklejki i cyrkonie zostały wykorzystane między innymi do takich zdobień :)

Na początek współpracy otrzymałam bonus także dla Was w postaci kuponu rabatowego  z 10% zniżką na zakupy. Wystarczy przy podsumowaniu wpisać kod KAAX31.(banner po prawej stronie)

6 komentarzy:

  1. Super, jeszcze nigdy nie używałam takich naklejek

    OdpowiedzUsuń
  2. mi ostatnio bardzo spodobały się takie naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ten sklep jest tak zachwalany, że chyba wreszcie skorzystam z oferty, tylko nie wiem jakie są opcje płatności

    OdpowiedzUsuń
  4. super,sama chętnie przetestowałabym takie naklejki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluję;) w tym sklepie są super produkty :D chciałabym wszystko :)

    OdpowiedzUsuń