30 maj 2014

Wosk Yankee Candle Black Plum Blossom

Dziś o wosku zapachowym YC Black Plum Blossom.
Aromat kwiatów owocowych drzew z odrobiną wanilii i piżma. Kompozycja wakacyjna, świeża, słodka.
 


Opis produktu: 
"Owszem, pojawienie się na drzewkach ciemnych węgierek zapowiada niechybny kres wakacji i nadejście złotej jesieni. Jednak różowe kwiaty śliwy, obficie osiadające na gałązkach w maju i czerwcu, to wyjątkowo urodziwe preludium lata. Zapach i urzekające wybarwienie śliwkowych pąków zainspirowały czarodziejów z Yankee Candle do stworzenia niebagatelnej, bardzo przekornej propozycji na ciepłe miesiące. W ciemnym, fioletowym, cudownie nasyconym wosku odnajdziemy nieco perfumeryjny aromat kwiatów owocowych drzew zmieszany z nutami ciepłej wanilii i drogocennego, białego piżma. Tak stworzona tarteletka urzeka piękną barwą i zniewala wyjątkowym, owocowo-kwiatowym zapachem. Black Plum Blossom to kompozycja wakacyjna, świeża, balansująca na granicy rześkości i słodyczy. Spodoba się przede wszystkim paniom ceniącym dziewczęce, nieco toaletowe propozycje do aromaterapii. Polubią ją też panowie, którzy od letnich wosków oczekują odrobiny smakowitego odświeżenia." -opis pochodzi ze sklepu Goodies.pl

Sam wosk ma przepiękny ciemno fioletowy kolor niczym dojrzała śliwka,a zapach jest cudowny.To co wydobywa się z kominka to cudo.Lekko kwiatowy,ale faktycznie rzeźki zapach dość intensywny ,ale nie przyparawiający o ból głowy.Jest to zapach ,który najbardziej przypadł mi do gustu z dotychczasowych jakie miałam.Pale go prawie codziennie i czuc go w całym mieszkaniu.


Wosk do kupienia znajdziecie TU koszt 7zł 

7 komentarzy:

  1. Wąchałam na sucho i nie przypadł mi do gustu ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam woski YC :) zawsze i w każdej ilości :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ochotę na ten wosk, ale jeszcze jest tyle, których nie wypróbowałam, a niestety nie mam kasy na tyle:(

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystko co ma w sobie wanilię :) Ostatnio kupiłam na wypróbowanie pierwszy wosk YC i mam pozytywne wrażenia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę odwiedzić ich sklep, a ten zapach jest pewnie cudny:)

    OdpowiedzUsuń