20 maj 2014

Scented.pl - zapachy dla Twojego domu.

Ostatnio trafiłam na ciekawy sklepik w którym oferowane są woski zapachowe Yankee Candle i Kringle Candle oraz akcesoria w postaci kominków. Jest to sklep Scented.pl

Dziś odebrałam przesyłkę ,którą otrzymałam  w ramach współpracy.A w niej trzy woski YC.




Black Plum Blossom 
 
Kusząca mieszanka zapachu kwiatu czarnej śliwki z akordami białego piżma i wanilii. 
Under The Palms 
Rześki miks aromatu palmowych liści, trawy morskiej i kokosowych nut zapachowych sprawi, że zamarzysz o wypoczynku pod palmami.

 
Vanilla Lime

Świeża kompozycja kremowej wanilii, cukru trzcinowego z dodatkiem limonkowej cierpkości.


Znacie te zapachy???

14 komentarzy:

  1. gratuluję współpracy :) chyba już wszyscy mieli te woski oprócz mnie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapraszamy Cię zatem do naszego sklepu - od dziś do 25 maja -15% na hasło dzienmatki :) i darmowe paczkomaty od 50 zł :)
      Dagmara / scented.pl

      Usuń
  2. o waniliowy to bym przygarnęła :p

    OdpowiedzUsuń
  3. z całej trójki najbardziej lubię Black Plum Blossom - rewelacyjny zapach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie ten zapach jako pierwszy wrzuciłam do kominka:) cudowny

      Usuń
  4. Kuszą mnie te dwa zielone woski, a zwłaszcza ten limonkowo waniliowy
    Gratuluję nawiązania współpracy

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam właśnie Under the palms i bardzo przypadł mi do gustu ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne woski i gratulacje współpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję:) Zapowiada się bardzo pachnąco :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Aż zazdroszcze takich woskow jeszcze takich nie mialam a slyszalam ze swietnie pachna :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjne są te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudowne są Yankee Candle ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Przymierzam sie do zakupu kilku wosków,szczególnie interesuje mnie zapach wanilii i limonki

    OdpowiedzUsuń
  12. Przymierzam sie do zakupu kilku wosków,szczególnie interesuje mnie zapach wanilii i limonki

    OdpowiedzUsuń