9 maj 2014

Rozdanie

W drogerii internetowej Epiekna24 nowa dostawa Yankee Candle i w związku z tym mamy rozdanie dla fanów.

Macie ochotę wygrać dwa nieziemsko pachnące woski Yankee Candle ?
Wystarczy, że napiszecie dowolny komentarz pod tym wpisem KLIK .POLUBICIE nas na Facebooku KLIK i KLIK.Możesz także zostać obserwatorem mojego bloga.
UDOSTĘPNICIE informację o KONKURSIE na swoim profilu .
Zabawa trwa od dzisiaj tj. 09.05. do 16.05.2014r.
Z listy osób, które wykonały poprawnie trzy kroki zostanie wyłoniony  zwycięzca/ zwyciężczyni.Wyniki 17.05.2014 r

Powodzenia:)!

7 komentarzy:

  1. Biorę udział, może w końcu się uda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. może w końcu uda mi się przetestować te woski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super woski, ja mam zapas więc dam szansę innym. powodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  4. wydają się ciekawe:)
    dodaję do obserwowanych i pozdrawiam:)
    www.cheersmyheels.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych woskow, więc zgłoszę się i ja :)

    OdpowiedzUsuń