26 maj 2014

Remooval Pen czyli korektor lakieru do paznokci.

Pomalowane skórki wyglądają nieestetycznie, a wycieranie ich to niekiedy prawdziwa mordęga. Najgorzej, gdy zniszczymy przy tym lakier na paznokciu i cały proces można zacząć od początku. Można sobie radzić przy pomocy patyczka kosmetycznego umoczonego w zmywaczu i ja najczęsciej korzystałam z takiego sposobu.Ale odkryłam bardzo fajny mały gadżet,który zagości u mnie na dłużej.Jest to korektor lakieru do paznokci w pisaku.Bardzo wygodny w użyciu.


Korektor służy do zmywania nadmiaru lakieru, który pozostaje na skórkach podczas malowania paznokci.3 dodatkowe końcówki sprawiają, że korektor będzie Ci służyć przez długi czas. W łatwy i szybki sposób można go uzupełniać zwykłym zmywaczem do paznokci.
Kształt w formie pisaka i precyzyjny aplikator sprawia,że bez kłopotu można usunąć nawet najmniejsze niedoskonałości.
 

 
Korektor lakieru do paznokci dzięki ściętej końcówce pozwala na precyzyjne i łatwe poprawki lakieru na paznokciach już po pomalowaniu.Służy do wycierania nadmiaru lakieru który pozostaje na skórkach podczas malowania paznokci lub kształtowania idealnej lini przy frenchu.Korektor zawiera 3 zapasowe końcówki.Środek korektora uzupełniamy zmywaczem i mamy gotowy do użycia.Nie należy wlewać zbyt dużo zmywacza bo może nam się wylewać.Ja niestety przesadziłam i po wciśnięciu końcówki zmywacz się lekko wylał stąd te pościerane napisy na opakowaniu.

 






A Wy jak radzicie sobie z pomalowanymi skórkami?Używacie takich korektórów czy zwyczajnych patyczków?
Dla mnie jest to fajny i poręczny gadżet, który "nigdy" się nie kończy bo można go zamoczyć w zmywaczu (nawet najtańszym) i używać, używać...
Taki korektor jak ten możecie dostać na stonie Epiekna24.pl za 4,55 zł TU

8 komentarzy:

  1. chyba się skusze ;) ze względu na cenę i te wyminne końcówki :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie posiadam takiego korektora,ale uważam,że to świetna sprawa. Dobrze mieć takie cudo w biurku w pracy,albo w torebce.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  3. nie używam takich cudów, ale ostatnio przy malowaniu ombre przydałoby się :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo przydatna rzecz i jeszcze za taką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś takie cudo ale z innej firmy i nawet sobie radził:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja akurat radzę sobie zwykłymi patyczkami, ale myślałam o takim korektorze ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna rzecz, mamy w sklepie kilka rodzajów - i takie gotowe i puste do samodzielnego wypełniania, końcówki wymienne i co tylko jeszcze ktoś sobie zazyczy. Kiedyś musiałam mieć taki korektor pod ręką, teraz już nie potrzebuję takich gadżetów - ale dla kogoś z małą wprawą w malowaniu paznokci - rzecz niezbędna.

    OdpowiedzUsuń