3 maj 2014

Puder i podkład czyli recenzja produktów Ingrid Cosmetics




Dziś przychodze do Was z recenzją kosmetyków Ingrid Cosmetics- Verony.Do testów otrzymałam dwa kosmetyki ,ktore mogłam sama wybrać i właśnie teraz pojawią się ich recenzję zapraszam do czytania.
 

Luksusowy puder w kulkach, dzięki któremu twarz pięknie mieni się ciepłymi refleksami, a cera zyskuje świeży, naturalny wygląd. Kosmetyk ten doskonale łączy się z podkładem.
Pojemność 15g
Cena: 12,99 zł 

Luksusowy puder w kulkach, dzięki któremu twarz pięknie mieni się ciepłymi refleksami, a cera zyskuje świeży, naturalny wygląd. Kosmetyk ten doskonale łączy się z podkładami.

Posiadam odcień 02,puder daje fajne wykończenie makijażu.Uzywam go do podkreślenia kości policzkowych.Bardzo ładnie rozświetla,dając naturalny,delikatny efekt.Jest bardzo wydajny.Nie pozostawia smug.Kulki nie są ani za miękkie ani za twarde,nie kruszą się.Posiadają delikatne drobinki,dzięki którym twarz się mieni a cera zyskuje świeży i promienny wygląd.
Niezwykle delikatny, luksusowy fluid, który doskonale nawilża i wygładza skórę. Dzięki lekkiej konsystencji doskonale się rozprowadza, wyrównuje koloryt cery pokrywając drobne niedoskonałości. Przez cały dzień utrzymuje odpowienią wilgotność naskórka, dzięki czemu Twój makijaż wygląda świeżo przez wiele godzin.
Pojemność 35ml
Cena:11.99zł 

Niezwykle delikatny, luksusowy fluid, który doskonale nawilża i wygładza skórę. Dzięki lekkiej konsystencji doskonale się rozprowadza, wyrównuje koloryt cery pokrywając drobne niedoskonałości. Przez cały dzień utrzymuje odpowiednią wilgotność naskórka, dzięki czemu Twój makijaż wygląda świeżo przez wiele godzin.

Podkład dobrze kryje. Nie jest to krycie 100%, natomiast mnie jak najbardziej zadowalało.Odcień jaki wybrałam jest brzoskwiniowy sądziłam że będzie dobry jednak jest troszkę za ciemny ale mieszam z jaśniejszym i kolor jest idealny.
Podkład sprawia, że skóra wygląda na nawilżoną, nie podkresla suchych skórek.Opakowanie bardzo higieniczne i wygodne chociaż zdarza się, że pompka czasem się zacina.Stapia się ze skórą nie tworząc efektu maski.

Ogólnie rzecz biorąc jestem zadowolona z obu produktów zarówno z pudru w kulkach ,dzięki któremu twarz zyskuje blasku i tego podkładu, który naprawdę świetnie kryje i dopasowuje się do mojej cery.

A Wy próbowałyście już kosmetyków tej firmy??
 

13 komentarzy:

  1. ja mam krem BB i puder i jestem bardzo zadowolona z tych kosmetyków :) nie spodziewałam się tak dobrego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wybrałam sobie róż i kuleczki,ale w innym odcieniu. Nie spodziewałam się,że będę tak zadowolona :) Róż już stał się moim ulubieńcem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeszcze niczego nie miałam z tej firmy, ale te kuleczki wyglądają zachęcająco ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten puder wygląda całkiem przyjemnie, latem delikatne drobinki fajnie się sprawdzają ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znam tylko podkład i jestem z niego bardzo zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kuleczki nie przypadły mi do gustu :( za dużo brązowych, ostatnio całkowicie zrezygnowałam z brązów na policzkach (starość), a podkład - na ręce wydaje się niezbyt dobrze kryjący.

    OdpowiedzUsuń
  7. puder wydaje się całkiem ciekawy:)
    p.s zapraszam do mnie na konkurs fotograficzny http://beyoursele.blogspot.com/2014/05/konkurs-fotograficzny.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. akurat tego fluidu jeszcze nie widziałam :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam bazę pod makijaż INGRID, bardzo ja lubiłam i będę do niej wracać

    OdpowiedzUsuń
  10. jeszcze nie mialam okazji wwyprobowac tej firmy zapraszam do siebie i serdecznie pozdrawiam http://annatygryss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam kosmetyków tej firmy. Chętnie wypróbuję. Nawet nie wiem, czy kiedykolwiek widziałam je w jakiejś drogerii, nie wpadły mi w oko.
    pozdrawiam!
    STYLONADA.PL

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja jeszcze nic nie miałam z tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Chciałam kupić ten podkład, ale zdecydowałam się na inny i żałuję...

    OdpowiedzUsuń