21 maj 2014

Przesyłki

Ostatnio przyszła do mnie kolejna paczuszka ze współpracy z drogerią Epiekna 24 a w niej znalazło się kilka fajych rzeczy,które sa już na etapie testowania.Doszła tez do mnie koszula o której wspominalam Wam w poście dotyczącym Butiku Ilona TU
Zapraszam do oglądania

Paczuszka od Epiekna 24 



1.Pędzel do podkładu ALI FOUNDATION BRUSH 
2.Kredka do oczu  Miss Sporty Mini-Me Eye Liner 070 NEON BLUE
3.Korektor lakieru do paznokci
4.Lakier do paznokci Miss Sporty Clubbing Lakier Metal Shine nr 208 
5.Odżywka wzmacniająca skórki paznokci Miss Sporty nail expert
6.Wosk Yankee Candle Fluffy Towels

Koszula od Butik Ilona

Bardzo fajny materiał gnieciony,lekko wycierany z bardzo ładnymi kwiatowymi wstawkami na kołnierzu i przy mankietach.
 
Jestem z niej bardzo zadowolona :)
A Wam jak się podoba???

23 komentarze:

  1. koszula bardzo fajnie wygląda z tym kwiatuszkami ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne przesyłki ;) koszula bardzo mi się podoba ;) a pędzel i zmywacz do paznokci taki też mam ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. jaki fajny pędzelek :) cała zawartość przesyłki jest ciekawa
    Koszula jest bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna koszula, też sobie nie dawno kupiłam podobną :p

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawe te Twoje przesyłki ale gnieciona koszula jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  6. super ta koszula! szukam podobnej :) bardzo sympatyczny blog, poczytałam, pooglądałam i chętnie będę wpadać częściej dlatego obserwuję :) jeśli masz ochotę zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam tego typu koszule, sam często je zakładam, fajne nowości

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, świetne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne rzeczy, a koszula świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. zazdroszczę paczuszek! koszula świetna!

    OdpowiedzUsuń
  11. super paczuchy :) pędzelek fajny i koszula bardzo ładna :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  12. Och - koszula świetna!!! Zakochałam się :) i też chcę taką!!!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna ta koszula. Też sobie ostatnio zafundowałam dżinsową koszulę, ale z Reserved.

    OdpowiedzUsuń
  14. jest śliczna, a kwiatki dodają uroku ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Koszula bardzo w moim stylu, mam podobną :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna koszula !
    Też bym taką chciala :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajna koszula, sama musiałabym kupić podobną ;D

    OdpowiedzUsuń