14 maj 2014

Nowości czyli kilka słów o nowych współpracach.

Dziś przychodzę do Was  z postem w którym bedą zapowiedzi testowanych produktów jakie otrzymałam w ramach testowania.
Tak prezentuje się całość.

 
Od firmy Dermedic otrzymałam wybrane prze siebie dwa kosmetyki.Płyn micelarny oraz antybakteryjny żel do mycia twarzy.

Nawiązując współpracę z drogerią internetową Wizaż24.pl do przetestowania otrzymałam lakier Essie którego opinie możecie przeczytać w poprzednim poście oraz do kąpieli żel pod prysznic Kamil.
I trzecia wspólpraca zaowocowała w peeling do ciała i szampon do włosów firmy Balneokosmetyki Malinowy Zdrój

Miałyście któreś z tych kosmetyków??Czego jesteście najbardziej ciekawe?

PS. 
Nie wiem czy mi sie wydaje ale odnoszę wrażenie,że po wrzuceniu do posta zdjęć są one jakiejś gorszej jakości.Też tak macie???

17 komentarzy:

  1. mi też się tak robi
    gratuluję , miłych testów

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. poczytałam,poszukałam i odznaczyłam autokorete zdjęć i stwierdziłam że zmienię format i sprawdzę czy znów coś się zmieni:)

      Usuń
  2. Z Balneokosmetyki Malinowy Zdrój miałam świetne masełko do ciała.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. peeling też zapowiada się świetny:)

      Usuń
  3. Super współprace gratuluje i czekam na recenzję :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  4. gratuluję współprac i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję:) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakiś czas temu miałam żel do mycia twarzy z Balneokosmetyki Malinowy Zdrój, był bardzo wydajny i dobrze się sprawdzał. Testuj, testuj :) i zdaj nam za jakiś czas raport :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oooo:) testuje już mialy swój debiut:)

      Usuń
  7. ale fajne nowości do testów :) co do tej gorszej jakości fot to nie mam tak :)

    czekam na recenzje ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. ile fajnych kosmetyków, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem ciekawa tego żelu NORMACNE

    OdpowiedzUsuń
  10. jestem ciekawa tego peelingu do ciała z Balneokosmetyki Malinowy Zdrój :)

    OdpowiedzUsuń
  11. te ostatnie mnie ciekawią więc z niecierpliwością czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też tak mam z zdjęciami...
    Gratuluje nowych współprac i życzę miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam peeling z balneo i uwielbiam go, jest boski :D
    ślicznie pachnie i jest bardzo skuteczny. Szamponu jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam płyn micelarny z Dermedic ale czeka jeszcze na swoją kolej. Ciekawa jestem malinowego peelingu do ciała :)

    OdpowiedzUsuń