12 maj 2014

Essie w akcji

Dziś przychodzę do Was z recenzją lakieru do paznokci ESSIE.Jest to mój pierwszy taki lakier i przyznam szczerze,że nie wiem skąd nad nimi taki zachwyt,ale o tym czytajcie dalej.

Lakier posiadam w odcieniu Action czyli dość intensywny,jasny pomarańcz.Niestety jestem nim trochę rozczarowana.Ogólnie lakier jak lakier takie jest moje zdanie.Nie wiem czy może trafił mi się jakiś trefny akurat czy co bo z trwałością niestety było kiepsko.Lakier ma słabe krycie może ze względu na kolor???Jedna warstwa nie wygląda zbyt ładnie,kolor jest jasny i końcowki niestety przebijają.Skoro jedna warstwa nie daje efektu to nałożyłam drugą,ale też nic specjalnego.Wkurzyłam się i pomalowałam trzeci raz w gruncie rzeczy wyglądało to o niebo lepiej ale nadal końcówki paznokci przebijały,a ja bardzo nie lubię takiego efektu.Może inne kolory mają lepsze krycie nie wiem.

Poza tym trwałość hmmm niby utrzymuje się na płytce przez 7 dni.... w moim przypadku zostawia to wiele do życzenia.Malowałam paznokcie w poniedziałek,wiadomo nie bede siedziała i nic nie robiła bo mam Esssie na pazurach.Normalnie wykonywałam wszystkie czynności w tym moczyłam łapki.Lakier niestety nie wytrzymał takich prób i już na 3 dzień popękał i odpryskiwał.Byłam w szoku bo przecież to takie ekstra, dobre lakiery i w ogóle.Mnie nie zachwyciła i wiem  jedno ,że na pewno więcej nie kupie lakierów tej serii.Przyznam szczerze że w 100% byłam o wiele bardziej zadowolona z efektów jakie dawały mnie lakiery.
Jedynym jego plusem jest to,że dośc szybko wysycha nic poza tym.
Lakiery możecie zakupić na stronie Wizaż24.pl TU

A u Was jak wyglądała przygoda ze słynnymi lakierami Essie?Jakie są Wasze odczucia??Jestem bardzo ciekawa czy tylko mi się tak przytrafiło.....

22 komentarze:

  1. Chyba wszyscy mają Essie, tylko nie ja ;p Odcień nie w moim guście, ale jakiegoś Essiaka chcę w końcu mieć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie tylko Ty nie masz Essi;) Mnie jakoś nie ciągnie do tych lakierów bo mam już swoje ulubione. Obserwuje

      Usuń
  2. Kolor świetny, taki słoneczny żółty odcień. Jasne lakiery mogą mieć problemy z dosbrym kryciem, może dali mało białego pigmentu - stąd pewnie wzięły się prześwity. Nie wygląda mi na pastelowy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolor nie przypadł mi do gustu
    Wole odcienie beżu ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie miałam jeszcze żadnego lakieru Essie ;) Przyznam szczerze, że żal mi stracić 30zł na lakier, zwłaszcza, że co tydzień lubię mieć inny kolor na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie miałam żadnego lakieru tej marki,ale jakoś mnie nie ciągnie,wolę stare,dobre GR :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie ciągnie mnie do tej marki, może przez to, że na moich oczach dziewczyny w drogerii malowały sobie paznokcie lakierami, które były wystawione do sprzedaży..

    OdpowiedzUsuń
  7. Trochę dziwny ten kolorek ale interesujący, napewno idealny na wiosnę i lato :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny kolorek , taki słoneczny. Mnie od essie cena odstraszyła.....

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor, idealny na wiosnę i lato :) Rzeczywiście, taka trwałość to żadna rewelacja. Podobne, a nawet lepsze jakościowo lakiery można kupić za tańszą cenę.

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam ich lakiery, ostatnio zaopatrzyłam się w nowy na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor oryginalny, na wiosnę i lato w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie Essie jakoś nie grzeje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny kolor, akurat na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakos nie lubie pomaranczowego vzy zoltego koloru ale ten jest na prawde bardzo fajny i super wyglada na pazurkach :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki nietypowy ten kolorek, ale całkiem fajny

    OdpowiedzUsuń