2 maj 2014

Cztery pory roku i zmywacze do paznokci.

Dziś przychodzę do Was ze swoją opinią na temat zmywaczy do paznokci firmy Cztery Pory Roku, które otrzymałam jakiś czas temu pisałam o tym TU
Do przetestowania otrzymałam zmywacz w żelu i zmywacz do lakierów hybrydowych.
 
Oba zmywacze są umieszczone w małych plastikowych buteleczkach z wygodnym zamykaniem.Cena: ok 6zł / 60ml
Otwory w buteleczkach są odpowieniej wielkości i łatwo wydostać zmywacz nawet ten w żelowej konsystencji,który nie jest zbyt gęsty.Ma on lekko zielonkawy kolor.Bardzo fajnie się nim zmywa lakier.Wcześniej nie miałam do czynienia ze zmywaczami w takiej postaci ta ciekawa formuła była dla mnie duzym zaskoczeniem.Już po pierwszym użyciu zauważyłam wiele plusów.Popierwsze zapach jest lekko cytrusowy ,delikatny,po drugie bardzo szybko działa i zmywa dokładnie nawet ciemne lakiery i po trzecie jest bardzo wydajny bo niewielka kropelka żelu wystarczy do zmycia paznokci u jednej dłoni.

Od producenta:
Zmywacz do paznokci w żelu Cztery Pory Roku
gliceryna + olejek z lemongrass

Zmywacz szybko i skutecznie usuwa wszystkie rodzaje lakierów. Dzięki gęstej, żelowej konsystencji równomiernie rozprowadza się na płytce paznokcia i jest bardzo wydajny. Dokładnie oczyszcza i odtłuszcza płytkę paznokcia, przygotowując ją pod zabieg manicure. Zawiera glicerynę i olejek z lemongrass, które nawilżają i wygładzają skórki wokół paznokci.

Drugiego zmywacza użyłam zaledwie 3 razy i głównie do zmycia lakieru z brokatem bo hybrydowego nie posiadam.I jedyne co mogę powiedzieć najego temat to to ,że niestety bardzo wysusza skórki wkoło paznokci.Sam płyn jest bezbarwny,zostawia biały nalot na paznokciach.

Od producenta:
Zmywacz lakieru hybrydowego Cztery Pory Roku 
lanolina + trawa cytrynowa

Zmywacz do paznokci szybko i skutecznie usuwa lakier zarówno hybrydowy, żelowy, jak i akrylowy. Dokładnie oczyszcza i odtłuszcza płytkę paznokcia, przygotowując ją pod zabieg manicure. Dzięki zawartości lanoliny zmiękcza skórki wokół paznokci, przywracając im naturalny poziom nawilżenia.
Ogólnie z obu zmywaczy zdecydowanie bardziej przypadł mi do gustu zmywacz w żelu.
A Wy miałyście do czynienia z tymi zmywaczami lub innymi np w żelu??

15 komentarzy:

  1. Zmywacz w żelu to dla mnie nowość ;) Chętnie bym wypróbowała ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zmywacz w żelu a co to za cudeńko ? muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie miałam z nimi do czynienia ale ten w żelu jest bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hmm słyszałam już o nich, ale nie miałam okazji używać ponieważ kupuję ogromne litrowe butle w hurtowni kosmetycznej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego w żelu z chęcią bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. zmywacz w żelu,brzmi bardzo interesująco :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Uważaj na ten do hybryd - to mocny kosmetyk i nie nadaje się do zmywania zwykłych lakierów bo wysusza płytkę paznokcia. Żelowe zmywacze w ofercie ma Donegal i to już chyba ze dwa lata :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze słyszę o zmywaczu w żelu ale fajnie bo lubię nowości

    OdpowiedzUsuń
  9. do mnie zmywacz w żelu nie całkiem przemawia, ale chętnie wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tych zmywaczu ale z innej firmy używam w żelu i najbardzije właśnie jestem w tych w żelu zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeszcze nie używałam zmywacza w żelu, wygląda ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. zmywacz w żelu?? musze wypróbowac ;))

    OdpowiedzUsuń
  13. wow zainteresowały mnie i to bardzo !
    do hybryd zmywacz przydałby mi się a ten w żelu bardzo ciekawy jeszcze takiego nie mialam :)

    OdpowiedzUsuń