23 maj 2014

CHOIES

Dzisiaj przychodzę do Was z ciuszkami ze sklepu CHOIES które mi osobiście spodobały. 



Sklep Choies znałam juz od jakiegoś czasu często, przeglądałam ich oferty i nie ukrywam ze mi sie bardzo spodobała ale jakoś nie miałam odwagi aby napisać w sprawie współpracy,aż w końcu zaryzykowałam i nie żałuje.

Wybrałm  kilka ubrań letnich ponieważ robi sie coraz cieplej. Zachęcam do przejrzenia asortymentu bo 
niektóre rzeczy są naprawdę śliczne i napewno nie jedna osoba chciałaby coś mieć z tej firmy, a może ktoś już ma ? Współpracuje ktoś z CHOIES ?

Bardzo spodobały mi się spódnice z motywami kwiatowymi.które są modne w tym sezonie.
Klik           Klik           Klik






Świetne są też topy,t-shirty


Klik           Klik            Klik
A najbardziej przypadły mi do gustu szorty.Jest ich bardzo  duży wybór zobaczcie same
Klik            Klik            Klik

piękne sukienki
Klik           Klik           Klik

Naprawdę asortyment sklepu jest bardzo bogaty można tam znależć także wszelkiego rodzaju dodatki takie jak torby ,buty czy biżuterie.
Jeżeli możecie poklikajcie w linki pod zdjęciami będę Wam bardzo wdzięczna:)

4 komentarze:

  1. O jeju ile cudowności! Szczególnie sukienka 1 i 2 :D Ostatnia jak z bajki ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ubranie. Mnie do gustu przypadła ta zielona bluzka z koronki. Poklikałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. poklikane, bardzo ładne ubrania , najlepsze są spódnice i topy. :D

    zapraszam do mnie http://sunshineex33.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń