7 maj 2014

Brązujący sztyft rozświetlający

Kolejnym kosmetykiem z kolekcji Escape Paradise Make Up Factory jest brązujacy sztyft.
 
Brązujący sztyft rozświetlający w odcieniu 15 Kiss of the Sun - to kosmetyk do stosowania na policzkach i na górnej części powiek. Daje on efekt naturalnie lśniącej opalenizny. Kremowa tekstura sztyftu dobrze łączy się ze skórą
 
Kremowa tekstura dobrze łączy się ze skórą ,daje delikatny kolor i połysk.Po nałożeniu na policzki deliikatny brązujący odcień nadaje twarzy naturalnie lśniącą opaleniznę.
Wystrczy delikatne musnięcie by uzyskać efekt rozświetlenia, delikatne,połyskujące złote pigmenty odbijają światło dając szlachetny blask.Bardzo łatwo się nakłada wystarczy delikatnie wklepać go palcami.Nie powoduje wysuszenia ani ściągniecia sóry.
Bronzer otrzymujemy w bardzo praktycznym i wygodnym opakowaniu w postaci sztyftu.Opakowanie: 7 g.Cena detaliczna: 105 zł
Jest on bardzo wydajny.
Na kartonowym opakowaniu mamy zawarte wszystkie informacje dotyczące kosmetyku m.in skład.
Kolor może wydawać się zbyt ciemny ale po aplikacji na twarz idealnie stapia się z cerą nie powstaja nam ciemne palmy a piękne wykończenie makijażu z delikatnym rozświetleniem. 

Adresy sklepów, gdzie dostępne są produkty marki Make Up Factory znajdziecie tutaj : klik

8 komentarzy:

  1. błysk jest :p ja przy swojej cerze problematycznej stawiam raczej na maty

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny taki rozświetlający się wydaje :) lubię takie ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny:) tylko jak dla mnie to za ciemny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam wszystko co rozświetla :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. hmmm nigdy nie ciągnęło mnie do takich kosmetyków. sztyft jest dla mnie za ciemny i za drogi

    OdpowiedzUsuń
  6. ja wole jasne rozświetlacze, ten nie przypadłby mi do gustu

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda dosyc ciekawie,aczkolwiek nie dla mnie gdyż używam rożswietlaczy

    OdpowiedzUsuń
  8. O nie nie, żadnych brązów na policzkach, to nie dla mnie :)
    Stawiam na róż na policzkach.

    OdpowiedzUsuń