16 maj 2014

Bransoletki rzemykowe......

Bardzo lubię bransoletki i chcę Wam pokazać ostatnie moje cacuszka.Noszę najczęściej takie wykonane z rzemyków,bardzo delikatne.Takie najbardziej mi sie podobają bo pasuja do wszystkiego.

Są to bransoletki hande made wykonane z wysokiej jakości materiałów.Dostępne są na stronie Vinted.pl u użytkowniczki


-wysyłka ekonomiczna 3zł
-wysyłka priorytetowa 4zł
-przy zakupie 5 sztuk - 1 gratis, przy 10 szt - 2 gratis .. itd Dodatkowo przy zakupie 10 szt wysyłka gratis.

Naprawdę fajne bransoletki za niewielką cene a wybór kolorów jest bardzo duży.
Ja postawiłam na standardowe kolory czyli szarość i czerń które bedą mi pasowały do każdego stroju.
Wybrałam też jedną w kolorze miętowym/błękitnym :)

Jak Wam się podobają?Lubicie takie delikatne,rzemykowe bransoletki?

11 komentarzy:

  1. świetne te bransoletki i bardzo mi się podobają :) sama sobie zamówię chyba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno już nie nosiłam takich bransoletek, te bardzo mi się spodobały! Ceny mają rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  3. mam 3 takie bransoletki tylko w innych kolorach :) bardzo solidnie są wykonane :)

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne :) dawno takich nie miałam ,może na coś się skusze :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. mam ich pare ale jakos nie nosze,mimo wszystko na innych podziwiać lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Są świetne :) Bardzo lubię bransoletki na rzemykach. Ceny na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam takie, ale zdecydowanie wolę te zaciągane czy jak to tam nazwać, aniżeli te zapinane - zwykle boję się o to zapięcie, bo kilka branso tak mi się popsuło, a poza tym często są dla mnie za szerokie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Myślę,że wybrałabym coś dla siebie z tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam takie same bransoletki jak Ty ;)

    OdpowiedzUsuń