3 kwi 2014

Yankee Candle-Pink Dragon Fruit

Tytuł posta mówi sam za siebie.Tak więc dzisiejszy post o wosku Yankee Candle,który możecie dostać na stronie Goodies.pl
Posiadam tartę YC o zapachu smoczego owocu- Pink Dragon Fruit.



O zapachu:

Kolorowy, słodki i intrygujący jak Smoczy owoc, najnowszy zapach Yankee Candle będzie najlepszym wspomnieniem lata. Daj się ponieść tropikalnej nucie, która ułatwi relaks i pozytywnie wpłynie na Twoje zmysły. 


Soczysty, słodki, a jednak z pewną nutą rześkości. Egzotyczny owoc czerwonej pitaji zniewala zapachem i pozwala rozkoszować się swoją słodyczą.

 



Nie wiem jak pachnie ani jak smakuje smoczy owoc,nigdy jej nie jadałam i nie wąchałam ale zapach świeczki jest obłędny.
Zapach wosku jest słodko-kwaśny, bardzo intensywny, szybko się rozprzestrzenia,a niewiele wosku trzeba, by wypełnić nim pomieszczenie.Prawdziwie owocowy, a zarazem rześki i świeży.Zapach odświeża ,nie jest mdlący ani duszący.Polecam miłośniczkom owocowych zapachów, z całą pewnością mogę zaświadczyć, że jest on bardzo przyjemny.

 
Ten zapach oraz wiele innych znajdziecie na stronie Goodies.pl

18 komentarzy:

  1. Uwielbiam ten zapach, jest słodki, ale taki nieoczywisty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest taki akurat....nie za słodki,nie boli od niego głowa ...super:)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. ja tez go polubiłam ,bardzo lubie tego typu zapachy

      Usuń
  3. fajny kominek ;]i kultowe woski ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kominek to prezent ....czy fajny???? zwyczajny

      Usuń
  4. zastanawiałam sie nad zamówieniem tego zapachów, wybrałam kilka i już nie wiem czy znalazł się w tej grupie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do wyboru jest ich mnóstwo cięzko się zdecydować:)

      Usuń
  5. Z opisu wynika, że zapach idealny na ciepłe dni :) Może w końcu i ja skuszę się na YC :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeszcze nie miałam tego zapachu ale chętnie spórbuje!

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. jak dla mnie jeden z najłdaniejszych jakie do tej pory wąchałam...

      Usuń
  8. Uwielbiam te woski :)
    pachną tak,że nie ma się ochoty wychodzić z domu :))

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie tak ...piekny zapach w całym domu

      Usuń
  9. Chyba czas wypróbować takie cudo :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda apetycznie :D jak coś do zjedzenia.

    OdpowiedzUsuń