5 kwi 2014

Szklany pilnik do paznokci.




Niby trywialna sprawa, a jednak… Kobiety szalejące na punkcie swoich paznokci do wyboru pilnika powinny podejść z nabożną rozwagą.Standardowa większość z nas dzieli się na te, co nie używają wcale (bo są plotki, że od tego rozdwajają się paznokcie) i te, którym starcza standardowy metalowy pilniczek na wyposażeniu zestawu do manicure. 


Dzięki uprzejmości internetowej drogerii Epiekna24 z którą współpracuję w mojej kosmetyczce zagościł szklany pilniczek dostępny jest TU

Opis:
Profesjonalny szklany pilnik do paznokci. Szkło dzięki swoim właściwościom doskonale nadaje się do piłowania i kształtowania płytki paznokcia. Nie ma znaczenia czy pracujesz na mokro czy na sucho.

Dodatkowo pilniczki można śmiało czyścić i dezynfekować - dalej wyglądają jak nowe i są sterylne. Pilniczki są estetyczne i bardzo trwałe. Nie ścierają się jak tradycyjne pilniki. Wykonane z hartowanego szkła.

Pilniki szklane nadają się do pracy z każdym typem paznokci - naturalnymi i sztucznymi. Nie wpływają negatywnie na płytkę i nie szczerbią jej.


Jest to mój pierwszy szklany pilniczek.Cały czas używałam zwykłych.Ten bardzo mnie zaskoczył i zaciekawił.Ma on odpowiednią ostrość dzięki czemu bardzo fajnie się nim spiłowuje paznokcie, nie tępi się.Jest dwustronny,nadaje się do mycia i dezynfekcji.Pozwala łatwo i szybko doprowadzić paznokcie do oczekiwanego kształtu i rozmiaru.Ma zadowalająco niską cene bo kosztuje zaledwie 3,95 zł. Sam pilnik wygląda bardzo estetycznie.

10 komentarzy:

  1. Mam taki sam, ale ja swój kupiłam jeszcze taniej niż Ty bo za niespełna 3 zł w sklepie poniżej 4 złoty w Rybniku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam szklane pilniczki ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze żadnego szklanego nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda naprawdę fajnie ;) ja tez szklanego nie miałam, ale myślałam nad zakupem, tylko pojawiło się wtedy pytanie co on mi da takiego, czego zwykły pilnik mi nie da :D no i sama już nie wiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bezpieczniejszy dla naszych paznokci!

      Usuń
  5. Ja bardziej wolę papierowe :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Też używam szklanego pilnika, choć czasami zdarza mi się jeszcze sięgnąć po papierowy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam,

    Szklane pilniczki są trwalsze i bezpieczniejsze dla naszych paznokci. Pilniki metalowe odeszły do lamusa, bardzo niszczą płytkę paznokcia, papierowe niekiedy także są ostre, trzeba wybierać odpowiednią gradację. Pamiętajcie także o piłowaniu paznokci w jedna stronę, piłowanie jak się chce powoduje rozdwajanie paznokci!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem kto jeszcze używa metalowych pilników?
      Teraz gdy mam naturalne paznokcie (zdjęłam żel prawie miesiąc temu) używam tylko klasycznych pilników dla stylistek paznokci ale tych o gradacji 240 - są idealne. Za szklanymi nie przepadam osobiście.

      Usuń