25 kwi 2014

Ruby Rose

Ruby Rose chyba każdy kojarzy nazwe tej firmy.Ja przyznam się ,że już nie raz miałam z nią do czynienia.Z czasów szkoły mam jeszcze paletkę z wieloma cieniami tej marki ,poza tym często używałam czarnych kredek do oczu.I dziś chcę Wam zaprezentować właśnie taką kredkę.

 

Bogatej formuły kredka do oczu Ruby Rose.Łatwa w aplikacji. Pozwala kreślić precyzyjne kreski. Doskonale podkreśla okolice oka i brwi. Nie podrażnia oczu.
 
Kredka jest mięciutka, świetnie maluje się nią kreskę bez nadmiernego tarcia powieki,można delikatnie obrysować oczy.Łatwo sie rozciera,dodatkowo ja pokrywam ja cieniem by uzyskać ładniejszy efekt na oku.Bardzo fajnie,że posiada od razu temperówkę w skuwce,w każdej chwili mozemy sobie ją zatemperować.Długość kredki to około 15cm. 
Kolor jest bardzo  mocny intensywny, piękna, głęboka czerń efektownie podkreśla oko. 
Koszt tej kredki to 3,50 zł na stronie Epiekna24
Ja osobiście nie mam żadnych zastrzeżeń do tej kredki.W bardzo łatwy i szybki sposób można nią ładnie narysować kreskę.

Do nakładania cieni na kreskę używam pędzelka skośnego,który
umożliwia precyzyjne rozcieranie cieni, od subtelnych muśnięć do zdecydowanych pociągnięć.Jest ergonomiczny, prosty w użyciu i pozwala osiągnąć ponad wyjątkowe rezultaty.

 

Włosie pędzla jest miękkie i gęste, a jego kształt ułożony jest w delikatny skos, przycięty na odpowiedniej długości. Doskonała miękkość i elastyczność włosia sprawia, że nie podrażni ono delikatnej skóry powiek. Nie powoduje podrażnień ani uczuleń, bardzo gęsty, idealnie wyprofilowany.Do kupienia TU

A Wy znacie firmę Ruby Rose i te kredki do oczu???Używacie?

8 komentarzy:

  1. nie miałam jeszcze nic z tej firmy i zawsze pada na inne kosmetyki :) pędzelek wygląda całkiem ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne efekty można uzyskać ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ich kredki jak chodziłam do liceum :) To były czasy... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znam firmę, ale nie miałam jeszcze żadnego produktu. Kredka w połączeniu z cieniem wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie przypominam sobie,żebym miała coś z tej firmy,ale podoba mi się efekt jest dość naturalny :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam kiedyś cienie do oczu tej marki

    OdpowiedzUsuń
  7. od dawna stosuje tej kredki i jestem mega zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  8. chyba pierwszy raz słysze o tej marce ;)

    OdpowiedzUsuń