23 kwi 2014

Pure Pink

Nawilża, intensywnie odżywia usta i dodaje im koloru- Color Flash Lip Tint.

Dziś chcę zaprezentować pomadkę-balsam-masełko jak kto woli.Otrzymałam ją do testów od Make Up Factory.
Jest to pomadka w kredce w kolorze Pure Pink nr 85.Bardzo ładny róż ,powiedziałabym nawet barbie pink.
Produkt zapkowany  jest w kartonowe pudełeczko na którym mamy opisany kolor,numer oraz skład.

Od producenta:
 
Intensywnie odżywczy i nawilżający balsam koloryzujący optycznie wygładza drobne linie. Praktyczna kredka z wysuwanym wkładem nie wymaga temperowania. Wyjątkowo lekka formuła zapewnia jedwabisty blask. Nie skleja ust. Dostępny w 7 odcieniach.
Składniki aktywne: Olejek z awokado i jojoby - regeneruje suche, spierzchnięte usta Masło Mango i Shea - sprawia, że usta są miękkie i nawilżone.
Wyciąg z granatu - chroni przed wolnymi rodnikami Filtr SPF 25 - chroni przed promieniami UV.


Cena:67 zł
 
Moja ocena:
Color Flash Lip Tint to kredka do makijażu i pięlęgnacji ust. Jest praktyczna, ma wysuwany wkład i nie wymaga temperowania. Nawilża i odżywia, optycznie wygładza drobne linie na ustach. Ma lekką formułę i nie skleja ust.Nie wysusza ust ,wygładza je.Mimo swojej lekkiej konsystencji jest to produkt bardzo trwały.Po wielu godzinach zachowuje się bardzo ładnie na ustach.
Cena jest adekwatna do jakości.


Jakby ktoś był zainteresowany kosmetykami tej marki to możecie je zakupić w wybranych perfumeriach i drogeriach.Adresy znajdziecie TU

25 komentarzy:

  1. ładny kolorek, mam tylko jedną tego typu kredkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kolor,kiedyś miałam pomadkę w kredce Astor i bardzo lubię takie produkty.
    Można się nimi pomalować nawet bez lusterka :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo lubię takie kredki, a kolorek łady :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Intrygują mnie tego typu kredki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny kolor :) Na ustach wygląda świetnie. Ja uwielbiam pomadki w formie kredek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolor ładny ale cena odstrasza mimo wszystko :(
    Jeśli chodzi o podkłady i inne kosmetyki nakładane na całą twarz - mogę dać sporo kasy bo to jest na całej twarzy i musi być porządne ale na usta kredkę za tyle - raczej bym się nie skusiła.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie wygląda. Ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  8. nie mój kolor, ale może jakiś inny sobie obejrzę;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny kolor...podoba mi się wykończenie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładny kolor:)

    thx bardzo:)


    ps. jeśli jesteś zainteresowana moim blogiem:) zachęcam do follow facebooka, będziesz na bieżąco:)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładny kolorek :)
    poklikasz u mnie w linki sheinside bardzo mi zależy :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lubię takie kolorki

    zapraszam na rozdanie odżywka do rzęs do zgarnięcia

    OdpowiedzUsuń
  13. kosmetyk fajny i praktyczny, ale kolor chyba bym wolała delikatniejszy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny blog ! Super zdjęcia ! :)
    Co powiesz na wspólną obserwację?
    Napisz mi w komentarzu u mnie :)
    http://kaorilive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny kolor, pięknie wygląda na ustach. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ojjj,nie - zupełnie nie jest,to mój kolor...

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie używam tego typu kosmetyków. Ale kolor jest śliczny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Fajny ma kolor, spróbowałabym jej

    OdpowiedzUsuń
  19. Ładny kolor, na ustach wygląda bardzo naturalnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nigdy nie miałam jeszcze takiej kredki. Kolor przypadł mi do gustu :).

    OdpowiedzUsuń