10 kwi 2014

Nowości wiosenno -letnie.


Dziś post dotyczący nowości jakie wprowadziła marka Make Up Factory na rynek.
Będę miała okazje Wam bliżej przedstawić trzy najnowsze kosemtyki tej firmy.Dziś krótko na ich temat.Zapraszam do czytania.

Najbardziej z tej kolekcji urzekła mnie pomadka do ust w kredce.Bardzo piekny zapach malinowy ,kolor nr 85 - Pure Pink.
Kolejnym kosmetykiem jest Brązujący Sztyft Rozświetlający o obłędnym owocowym zapachu lata.
 
 I ostatni kosmetyk to kredka do oczu w kolorze Metallic Lagone
 
Jak zwykle wszystkie nowe kosmetyki firmy Make Up Factory bardzo mnie zaskakuja.Jestem bardzo zadowolona bo trafiły w moje gusta.
 

 Przypadło Wam coś do gustu???


12 komentarzy:

  1. Uwielbiam kiedy oprócz fajnych efektów produkt daje mi fajny zapach

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam tej marki, ale chętnie bym wypróbowała:):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten brązujący sztyft brzmi interesująco, ostatnio coraz bardziej się skłaniam do tego, żeby kupić sobie coś takiego - zamiast róży i bronzerów w sypkiej formie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Kredka! Chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kredka do ust ma ładny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie używałam jeszcze żadnych produktów z tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej marki,ale chętnie bym przetestowała,szczególnie pomadkę :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie metaliczna kredka wpadła mi w oko ;) Gdzie mozna kupić kosmetyki tej firmy??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w wybranych miastach w drogeriach i perfumeriach

      Usuń
  9. oczywiście czekam na recenzje ;D

    OdpowiedzUsuń