9 kwi 2014

Nowości do paznokci od Cztery Pory Roku

Witam wszystkich!
Dziś chciałabym Wam przedstawić zawartość pudełeczka jakie otrzymałam od firmy Cztery Pory Roku.
Do tej pory miałam styczność jedynie z kremami do rąk tej marki, nie sądziłam że w ich ofercie znajdują tez inne kosmetyki.

Pudełko prezentuje się bardzo pieknie jest w wiosennym ,zielonym kolorze z fioletową wstążką.

Zawartość prezentuje się tak


W środku pudeleczka znalazły się produkty do paznokci,co było dla mnie zbawieniem.Są to ostatnie nowości jakie firma wprowadziła na rynek.
Bardzo się ucieszyłam na widok produktów  do skórek bo jak niektóre z Was wiedzą ostatnio mam z nimi problemy i cały czas walcze by wyglądały ładnie.
W  pudełeczku był żel do usuwania skórek 3w1 dla mnie wprost idealny,oraz odżywka do regeneracji paznokci i skórek 5w1.

Kolejny produkt tego pieknego pudeleczka to wysuszacz do lakieru.Jestem bardzo ciekawa jego działania mam nadzieję ,że ten nie zaszkodzi moim skórką jak poprzedni o którym Wam pisałam.



 I ostatnie dwa kosmetyki to zmywacze do paznokci pierwszy to zmywacz do lakieru hybrydowego,drugi to zmywacza w żelu,takiego jeszcz nie miałam i jestem bardzo ciekawa jak będzie się sprawdzał.


Jak się Wam podoba zawartośc tego cudownego pudełeczka???Może ,ktoraś z Was też takie otrzymała i juz testuje?Jestem bardzo ciekawa Waszego zdania na temat kosmetyków firmy Cztery Pory Roku.

25 komentarzy:

  1. te zmywacze do paznokci mnie ciekawią.

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajne pudełeczko :) gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje :) Bardzo fajne pudełeczko i zawartość również :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Proszę szybko mi przetestować ten zmywacz w żelu! ;) też nie miałam z nim styczności, ciekawe jak działa. Bardzo fajnie że firma wprowadziła nowe kosmetyki, bo rzeczywiście też kojarzyłam z nimi tylko kremy do rąk.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten zmywacz pójdzie jak najszybciej do testów jak na razie nie maluję paznokcie jakos mi się nie chce więc nie ma czego zmywac:)

      Usuń
  5. Czyli regeneracja paznokci na wiosnę zapewniona.

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna paczuszka :) opakowanie mnie urzekło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też ,myślałam że bedzie to jakaś zwykła koperta..a tu taki prezencik

      Usuń
  7. Ja wszędzie szukałam tego żelu do usuwania skórek, ale niestety bezskutecznie :(

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajna paznokciowa paczuszka!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie bardzo zaciekawił przyspieszacz wysychania lakieru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawi mnie ten przyspieszacz wysychania, daj znać co i jak z nim :) swoją drogą nie wiedziałąm, że cztery pory roku mają tak szeroką ofertę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna zawartość, miłego testowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajna paka, jestem bardzo ciekawa tych odzywek!

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajna zawartość i ciekawa jestem jak się sprawdzą te produkty :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Paczka super...strasznie zazdroszczę i jestem ciekawa każdego z tych produktów:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super paczuszka,pięknie zapakowana :)
    nie wiedziałam,że ta firma ma tyle produktów do paznokci :)
    Pozdrawiam i miłego testowania życzę :)
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Interesuje mnie ta firma :)
    Trzeba się rozglądnąć za możliwością współpracy.
    Z tego co czytałam mają fajne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń