28 kwi 2014

Naturalna glinka żółta

Bogata w minerały i mikroelementy.Do cery normalnej, pozbawionej blasku i odżywienia.Do zabiegu na ciało i twarz naturalna glinka żólta od CosmoSPA
 
Glinka żółta w postaci proszku jest produktem w 100% naturalnym (proces suszenia odbywa się na słońcu), a jej zaskakujące kompleksowe właściwości wynikają ze szczególnej struktury oraz obecności licznych mikroelementów i soli mineralnych.


Działanie glinki żółtej :
  
maseczka na twarz
- odżywia i rewitalizuje
- przyspiesza proces regeneracji
- dotlenia
- podnosi sprężystość i elastyczność
- rozświetla poszarzałą i zmęczoną skórę
- delikatnie oczyszcza
okład na ciało ( zabieg Body Wrap )
- delikatnie oczyszcza skórę ze zrogowaciałego naskórka
- intensywnie odżywia
- zmiękcza i wygładza
- przyśpiesza procesy regeneracji ran
- poprawia koloryt

do kąpieli
- przyśpiesza procesy regeneracji ran
- zmiękcza i wygładza
- usuwa zmęczenie i napięcie

Glinka jest w formie żóltego proszku,bezzapachu.Stosuje ją głównie jako maseczkę na twarz.Rozrabiam ją z woda mineralną,do uzyskania konsystencji pasty,Ważne by maseczka nie była zbyt rzadka bo będzie nam splywała z twarzy.

Tak powstałą papkę nakładam na twarz na około 15-20 minut. Musimy również pamiętać, aby nie dopuszczać do całkowitego zaschnięcia glinki,dlatego ja co jakis czas zwilżam ją wodą termalną.Po zmyciu ciepłą wodą nakładam krem.

Glinka żółta ze względu na swe doskonale działanie rewitalizujące polecana jest do pielęgnacji cery tłustej wrażliwej, mieszanej, normalnej, zmęczonej, szarej, pozbawionej blasku oraz cery dojrzałej.
Cera po zmyciu jest napięta, oczyszczona,gładka,wygląda na jaśniejszą.Staje się zdrowa i świeża.

Podsumowując żółta glinka wywiera pozytywny wpływ na kondycję mojej cery ,nabiera ona zdrowszego wyglądu.

Glinkę tą możecie kupić TU  cena za 100g to 7,99zł.

5 komentarzy:

  1. uwielbiam glinki każdego rodzaju :) tej jeszcze nie miałam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam jeszcze żółtej glinki,ale na pewno kupię :)
    zapraszam do mnie,recenzja glinki czerwonej :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Glinkę żółtą lubię (mam z Fitomedu), ale czerwona jest lepsza ;p

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam ją i bardzo lubię, chociaż na chwile obecną czarna jest moim faworytem

    OdpowiedzUsuń