17 kwi 2014

Na Zajączka

Witajcie 
Wiadomo jak to przed Świętami mało czasu na cokolwiek ,pochłonięci jesteśmy porządkami,zakupami ,gotowaniem pieczeniem.Mimo wszystko postawowiłam znaleść chwilę by pochwalić się co otrzymałam w ramach współpracy z firmą Verona-Ingrid Cosmetics.

Dzięki uprzejmości Pana Piotra mogłam sama wybrać sobie produkty do testów.Wybór padła na podkład i puder w kulkach.

Puder w kulkach Ideal Glow Celebration Pearl.
Luksusowy puder w kulkach, dzięki któremu twarz pięknie mieni się ciepłymi refleksami, a cera zyskuje świeży, naturalny wygląd. Kosmetyk ten doskonale łączy się z podkładami

Luksusowy jedwabisty fluid Ideal Face w odcieniu peach-brzoskwiniowy nr 16
Niezwykle delikatny, luksusowy fluid, który doskonale nawilża i wygładza skórę. Dzięki lekkiej konsystencji doskonale się rozprowadza, wyrównuje koloryt cery pokrywając drobne niedoskonałości. Przez cały dzień utrzymuje odpowiednią wilgotność naskórka, dzięki czemu Twój makijaż wygląda świeżo przez wiele godzin.


Znacie kosmetyki tej firmy ,używacie??
https://www.facebook.com/verona.products.professional/timeline

19 komentarzy:

  1. Znać - znam, ale nie używałam. Gratuluję współpracy i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy :) ja miałam tylko błyszczyk z tej firmy i chyba nic już więcej :) czekam na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję współpracy ;) Ciekawe jak się spisze ten puder w kuleczkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna współpraca, gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję współpracy :) Kosmetyki tej firmy znam i całkiem lubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję :)
    Akurat z Ingrid nic nie miałam, ale cały ten koncern mam na uwadze (chyba zaczniemy z nimi współpracę).

    OdpowiedzUsuń
  7. nie znam i jestem ciekawa jak się sprawdzi ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam z INGRID bazę pod podkład i bardzo lubię!

    OdpowiedzUsuń
  9. do mnie również dziś dotarła paczka z kosmetykami od Verony :) ja wybrałam puder i krem BB :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja sobie jutro jakiegoś zajączka upoluję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja też dostałam od nich paczuszkę,biorę się za testy :)
    Spokojnych i zdrowych świąt :)

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Gdzieś już się z nią spotkałam kiedyś ale nie miałam okazji jej używać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie stosowałam jeszcze nigdy kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podkład Ingrid Silk & Lift. To taki przeciętniak. Przyzwoity kosmetyk za niewielkie pieniądze. Ciekawa jesetm jak ocenisz Ideal Face. Zastanawiałam się nad nim, ale wiele dziewczyn narzekało, ze pompka się zacina i ostatecznie wybrałam S&L.

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratuluję ;)
    Ja z tej firmy używam bazy pod makijaż i jestem zadowolona ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam pudry w kulkach! Gratuluję współpracy :)

    OdpowiedzUsuń