9 kwi 2014

Miss Sporty, Studio Colour, Duo Eye Shadows

Podwójne cienie do powiek w pasujących do siebie kolorach. W każdym wariancie odcienie są świetnie dobrane, tak aby na powiece tworzyły harmonijną całość i dzięki temu ładnie akcentowały oko. Cienie lekko się mienią, a więc dodają oczom delikatnego blasku.
  

Kolor jaśniejszy aplikujemy na środek powieki, ciemniejszym zaznaczamy zewnętrzny kącik oka i załamanie powieki. Cienie delikatnie się mienią i są łatwe w aplikacji.
Cienie dostepne są na stronie Epiekna24
 
Kolor bardzo mi przypadl do gustu bo lubię brązy.Dużym walorem jest to, że cień składa się z dwóch odpowiednio dobranych kolorów, które połączone ze sobą na powiece świetnie współgrają.Ja posiadam odcień o numerze 208 Papillon.

Z tyłu opakowania napisane jest, że są z minerałami i aloesem, co prawdopodobnie wpływa na ich dobry skład, śliczny kolor i trwałość - długo się utrzymują i dzięki nim powieka jest gładka, a cienie nie zbijają się w żadne grudki tylko delikatnie i łatwo się rozprowadzają.Kolory są bardzo uniwersalne jak dla mnie można stosować je i na dzień jak  i na wieczór.
 

Miałam mieszane uczucia ze względu na to, że cienie są mocno perłowe, jednak na powiece nic zbyt mocno nam się nie świeci i nie błyszczy ,a nadaje delikatnego blasku całemu makijażowi oka.


 

Cienie mają delikatnie kremową konsystencję przez co dobrze się nakładają i ładnie rozcierają.


Podsumowując są to całkiem fajne cienie idealne do codziennego makijażu.

16 komentarzy:

  1. Bardzo lubię takie połączenia kolorów !
    Ostatnio miałam już pisać,
    masz piękny nagłówek

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ile się meczyłam ciagle coś byloe xxle albo mi sie nie podobało :D

      Usuń
  2. Kolory cieni śliczne:) kiedyś miałam czarny cień z Miss Sporty i bardzo go lubiłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie miałam cieni Miss Sporty, ale podobają mi się, bardzo lubie brązy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kiedyś lubiłam miss sporty- dawno jednak nic nie kupowałam...

    OdpowiedzUsuń
  5. cieniami brązowymi maluje się każdego dnia :) Bardzo fajna pigmentacja :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne cienie, lecz ja ie używam takich kosmetyków :)

    ¦ olusiek-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. miałam z miss sporty dwa pojedyncze cienie i bardzo je lubiła :) tych podwójnych jeszcze nie miałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie napigmentowane kolorki,jednak ja na co dzień wybieram bardziej chłodne brązy :)
    Pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne, zwłaszcza ten jaśniejszy bardzo mi przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Używam ich od niedawna, ale bardzo polubiłam, pewnie wystarczą mi na dłużej

    OdpowiedzUsuń