4 kwi 2014

Kolorowy french...czemu nie?

Chcesz mieć oryginalnie pomalowane paznokcie? Wykonaj barwny french. 


Ja postawiłam na kolor różowy(GR Paris kolor 203) i przy pomocy paseczkówdo frencha wykonałam manicure. 
Szablon gotowych pasków możecie kupić na stronie Epiekna24 TU
W opakowaniu znajduje się ich 28 sztuk za cenę 2,99zł.
Dzieki nim w łatwy spoósb mozna wykonać french.Bardzo dobrze trzymają się paznokcia nie odstaja więc malowanie jest bardzo precyzyjne.

 
Jednak dla mnie jest to zbędny gadżet gdyż nie wykonuję tego typu manicure często.A jak najdzie mnie ochota to równie dobrze moge wykorzystać zwykła taśme.Poza tym szablon ten nie wystarczy nam na długo bo po użyciu pasek nadaje się do wyrzucenia.Jak ktoś potrzebuje szybko pomalować paznokcie w ten sposób to jak najbardziej polecam:)

10 komentarzy:

  1. Nice, miałam coś podobnego na pazurach ostatni czasy ale mój był na kolorowej bazie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem za! Szczególnie wiosną i latem fajnie to wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny, taki kolorowy jak najbardziej jest dobrym pomysłem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam zawsze używam taśmy :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie robiłam kolorowego frencha, ale może w tym roku się skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny taki frencz na wakacje :)
    ładny lakier :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. fajny szczególnie teraz na ciepłe dni .. moje paznokcie mnie nie lubią i się ciągle łamią myśle ,że to przez lekie które biorę ale u mnie nie ma mowy o takim frenczu za krótkie są :( a szkoda bo wygląda fajnie :)

    OdpowiedzUsuń