7 kwi 2014

Alle paznokcie cd.

Dziś o kolejnych produktach od hurtownii Allepaznokcie
Będzie mowa o nieszczęsnym wysuszaczu lakieru,który miał mi ułatwić malowanie,jednak troszke zaszkodził.

 
Preparat przyspieszający wysuszanie lakieru
 

Preparat znajduje się w okrągłej butelce z zakrapalaczem.Jest to przezroczysty płyn o zapachu przypominającym  zmywacz do paznokci.
Nadaje sie do wszystkich typów lakierów.Na świeżo położony lakier należy nanieść preparat i pozostawić na 60 sekund do wyschnięcia.

Aplikacja jest  bardzo łatwa i szybka wystarczy nacisnąć i upuścić kropelkę na płytke paznokcia,jedynym minusem jest to ,że preparat rozlewa się na cały palec.
Faktycznie bardzo szybko wysusza lakier z czego bardzo się ucieszyłam jednak po kilku użyciach tego produktu moje skórki strasznie były wysuszone i jest to ewidentnie jego wina.
Gdyby nie to ,że bardzo źle wpływa na moje skórki to na pewno zagościł by  on na stałe w mojej kosmetyczce, bo strasznie nie lubię czekać aż wyschnie mi lakier,a ten wysuszacz znacznie ułatwił by malowanie.
Skład:
Cyclolomethicone,MEK,Dimethicone

Preparat ten można zakupić na stronie hurtownii w cenie 29,90 zł TU
Kolejnym produktem jaki chce Wam pokazać jest lakier do paznokcie z efektem Flip-Flop
Lakier mieści sie w standardowej dla lakierów buteleczce o pojemności 15 ml i kosztuje  19,90zł.
Ma bardzo wygodny pędzelek,którym łatwo pomalujemy całą płytke paznokcia.Bardzo ładnie kryje wystraczą 2 warstwy by osiągnąć
ładny efekt.Jest to nr 01 w kolorze złota,miedzi....nie sposób  dokładnie określić tego odcienia.

Efekt na paznokciu jest bardzo ładny bo w zależności  od światła jak i kąta patrzenia mamy inny kolor.Jednym minusem może być to ,że pozostawia delikatne smugi.Ogólnie bardzo mi się podoba.

A wy macie w swoich kolekcjach lakiery z efektem Flip flop????Podoba Wam sie taki efekt na paznokciach?

11 komentarzy:

  1. Nie widzi mi się ten kolor, pazurki wydają się brudne, nie wiem dlaczego tak mi się zdaje, może dlatego że lekko zalatuje miedzią.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny ten lakier, lubię takie efekty zmiany kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tez polubiłam zmiany kolorów w takim wydaniu...

      Usuń
  3. Świetny efekt :) widziałam ostatnio podobne lakiery w drogerii i zastanawiałam się nad zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co,jak co,ale nie jest to mój kolor - jakoś specjalnie nie przyciąga mojej uwagi...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor nie jest za ciekawy ale efekt fajny:)

      Usuń
  5. chyba wole insta dry z sally hansen. byla u mnie recenzja na blogu nawet

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam niebiesko-szmaragdowy.
    Lakierów w sklepie nie mam, ale mamy żele UV tego typu i są fajne :)
    Z Golden Rose jest kilka takich lakierów z linii Charming - ja nazywam to kameleony :D
    Twój kolorek jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dokładnie kameleon wczesniej juz miałam inny kolor od nich tez bardzo fajny:)

      Usuń