24 mar 2014

Zmywacz truskawkowy.

Dziś chcę Wam opisać zmywacz do paznkoci od hurtownii Allepanokcie.


Zmywacz dwufazowy bogaty w witaminy i proteiny.

Co mówi producent? 

Bezacetonowe zmywacze zalecane są do pielęgnacji wszystkich rodzajów paznokci. Doskonale sprawdzają się zarówno na paznokciach naturalnych, akrylowych jak i żelowych. Zastosowana w nich unikalna formuła sprawia, że są wyjątkowo delikatne. Zmywacz jest bogaty w witaminy i odżywki poprawiające i wzmacniające kondycję naturalnych paznokci. Zmywacze posiadają słodki zapach.

Cena: 6,00zł/100ml 



Zmywacz jest w małej plastikowej buteleczce z nakrętką.Ja mam o zapachu truskawki.Zapach ten jest lekko wyczuwalny na paznokciach..Nie mam zielonego pojęcia czemu nosi nazwę dwufazowy.W opakowaniu mamy zwykły płyn o jednolitej konsystencji w rózowym kolorze.Więc gdzie ta dwufazowość?????Minusem jest to ,że na opakowaniu nie mamy żadnej informacji o składzie,nie wiemy zatem jakie witaminy się w nim znajdują.


Aplikacja jest bardzo łatwa wystarczy odkręcić butelkę i zamoczyć wacik.Dzięki małej dziurce nie wylewa nam się zbyt duża ilość płynu.



Tak jak wspominałam jest on koloru różowego.Jego działanie jest typowe jak każdego innego zmywacza.Zmywa dobrze,świetnie radzi sobie z każdym lakierem.
Używam nazwyklejszych zmywaczy z Biedronki lub Lidla i nie widzę między nimi wiekszej różnicy.
Możecie go kupić TU

 
Miałyście jakiś zapachowo-owocowy zmywacz ?

12 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze zmywacza zapachowego (oprócz takiego w płatkach), więc chętnie bym wypróbowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio używam Sensique o zapachu winogron. :) Sprawuje się nieźle. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak pachnie rzeczywiście, to mogłabym go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym, teraz używam z Biedronki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. zapachowe bardzo lubię, a ten chyba nawet testowałam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio mam fazę na zmywacze z gąbką :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię zmywacz z Isany...nie wierzę, że zmywacz choćby miał dodany najpiękniejszy zapach, będzie pachniał jak nie zmywacz:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Także nie miałam jeszcze zmywacza zapachowego- a ta truskawka kusi;) Miałam już parę produktów z allepaznokcie ale tego jeszcze nie;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeszcze nia miałam przyjemnośc korzystania z zapachowych zmywczy, ale może to jakaś opcja ;) bo te normalne strasznie mnie drażnią swoim zapachem ;(

    OdpowiedzUsuń
  10. kiedyś używałam i podobał mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie miałam chyba jeszcze żadnego zapachowego zmywacza, zazwyczaj kupuję ten z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dwufazowego zmywacza chyba jeszcze nie spotkałam :)

    OdpowiedzUsuń