22 mar 2014

Wiosenne paznokcie.

Ostatnio mam problem z paznokciami i skórkami ,które wysuszył mi strasznie nieszczęsny wysuszacz do lakieru.Chciałam sobie poprawić a jednym słowem pogorszyłam.
Poświęciłam trochę czasu by paznokcie jakoś wyglądały i zajęłam się skórkami po kilku radach dziewczyn.
Paznokcie same w sobie też nie są w dobrym stanie bo strasznie mi się łamią dlatego postanowiłam powrócić do dobrze wszystkim znanej odżywki Eveline 8w1.
Skoro mamy wiosnę a pogoda za oknem jest bardzo ładna postawiłam na zielone lakiery na paznokciach ,które różnią się kolorystycznie.
Jest to ten duet.
Pierwszy to neon fluo ados, a drugi pretty flormar


Na paznokciach nie widać prawie różnicy w kolorze być może dlatego ,że jako bazę mam nałożoną odżywkę.


Oczywiście jak to ja nie mam cierpliwości w suszeniu lakieru i zawsze musze gdzieś dotknąć ,cos sobie odcisnąć na paznokciu.Dlatego chciałam mieć wysuszacz jednak on się nie spisał do końca.
Oba lakiery mają średnie krycie trzeba położyć 2-3 warstwy by efekt był zadowalający.
Neon Fluo jest w kolorze ciemno zielonym ???Ja ten kolor wyobrażam sobie zupełnie inaczej....nie wiem jak Wy.
Trzyma się na paznokciach kiepsko bo na trzeci dzień już są odpryski więc średni co to trwałości.Lakier świeci się w ultrafiolecie więc idealny na jakieś imprezy w klubach sama jeszszcze tego nie sprawdzałam.Występuje o ile się nie mylę w sześciu kolorach.

A Wy macie neonowe lakiery???
Lubicie zielenie??

Jak wiosna to wiosna 



Przypominam wszystkim o rozdaniu ,które trwa do wtorku 25.03
http://bruniastyle.blogspot.com/2014/03/pierwsze-rozdanie-na-moim-blogu.html

22 komentarze:

  1. Ładne kolory, ja mam ciemniejszą zieleń ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. neony na moich paznokciach źle wyglądają. zieleń flormar jest fajna

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię zielenie na paznokciach. Ładny lakier, chociaż szkoda , że trwałość nie najlepsza.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubię zielony kolorek na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki neon na lato jak znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny ten neon, na wiosnę idealny ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubię takie kolory na paznokciach,szczególnie kiedy jestem opalona :))

    pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie 3 dni to taki standard, chociaż zdarza się i dłużej :) takie trawiaste idealnie wiosenne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great post! The colors are so pretty! Would you like to follow each other on GFC, facebook and bloglovin to stay in touch? Let me know, thanks!

    xx,
    www.mellowyellowblog.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie, ja właśnie rozglądam się za jakimś neonem i to nie jednym bo mam w planach świetny mani, ale i tak muszę czekać aż pazury od rosną...

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny zielony kolorek. Idealny na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie przepadam za zielonym kolorem na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładna zieleń, taka wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. kolory bardzo ładne, ale nie myslalas, zeby wyciąc skorki? ja mam fioła na tym punkcie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje skórki dochodzą do siebie po skatowaniu wysuszaczem do lakieru....

      Usuń
    2. to dobrze ;) nie wiedzialam, ze wysuszacze tak dzialaja, szkoda :(

      Usuń