5 mar 2014

RevitaLash Perfect Primer – pielęgnacyjna baza pod tusz.

Dziś słów kilka o bazie pod tusz do rzęs Perfect Primer Revitalash.
Perfect Primer zapewnia początek dla wspaniałego wyglądu rzęs.


Co mówi producent:

Pielęgnuje i przygotowuje rzęsy do aplikacji tuszu. Wygładza rzęsy ułatwiając nałożenie maskary. Pokrywa rzęsy jedwabiście matową formułą, dzięki której tusz trzyma się lepiej. Niebieski kolor sprawia, że oczy wyglądają na większe i bardziej błyszczące. Podkreśla kolor oczu i wzmacnia kolor tuszu. Odżywia rzęsy i chroni je przed łamaniem.

Zwiększa efekt Twoich rzęs. Podwaja objętość rzęs. Podkręca i układa rzęsy. Potęguje efekt tuszu do rzęs i wydłuża jego trwałość.

Moja ocena:

Tak jak widać na zdjęciu baza jest jaskrawo niebieska,ciemnieje na rzęsach.Revitalash primer/baza pod tusz jej cena to:70zł/7,39 ml.Do kupienia w sklepie internetowym Plazanet KLIK.

Baza doskonale spełnia swoją rolę.Bardzo dobrze się nakłada, konsystencja jest dość gęsta,ale nie sprawia to żadnego problemu podczas malowania.Szczoteczka jest standardowa ale dobrze rozczesuje rzęsy nie skleja ich.

Skład: Water/Aqua/Eau, Glyceryl Stearate, C18-36 Acid Triglyceride, VP/Methacrylamide/Vinyl Imidazole Copolymer, Cetyl Palmitate, Stearic Acid, Euphoria Cerifera (Candelilla) Wax, Propylene Glycol, Steareth-20, Copernicia Cerifera (Carnauba) Wax, PVP, Steareth-2, Caprylyl Glycol, Triethanolamine, Phenoxyethanol, Hydroxyethylcellulose, Magnesium Aluminum Silicate, Urtica Dioica (Nettle) Extract, Glycerin, Myristoyl Pentapeptide-17, Panthenol, Chlorphenesin, Sericin, Disodium EDTA.

 

Z bazą zdecydowanie się polubiłam ze względu na właściwości pielęgnacyjne za wydłużenie i podkręcenie.Efekt jaki daje całkowicie mnie zadowala, zwłaszcza przy moich niezbyt urodziwych rzęsach.
Oczywiście nie mamy co liczyć na to,że ten produkt nam wydłuży rzęsy tak jak odżywka Revitalash.
 

Produkty marki RevitaLash są dostępne wyłącznie w autoryzowanych gabinetach medycyny estetycznej, kosmetycznych.
Plazanet Revitalash Polska - wyłączny dystrybutor marki RevitaLash w Polsce.

RevitaLash reprezentowany przez firmę Plazanet w Polsce wspiera działalność ogólnopolskiej Federacji Stowarzyszeń „Amazonki”. Promuje informacje na temat profilaktyki raka piersi oraz zdrowego stylu życia oraz współorganizuje ogólnopolską akcję"Akcja Zdrowy nawyk - zdrowe piersi"

12 komentarzy:

  1. Kiedyś też używałam niebieskiej mascary. Dostałam od cioci z Diora i powiem szczerze, że byłam zadowolona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na niebieska mascare nigdy sie nie zdecyduje.....zawszeczarna i zaden inny kolor a to akurat jest baza pod tusz:)

      Usuń
  2. szkoda że dość wysoka cena jest :) bo chętnie bym kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne !
    Ciekawy blog :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy produkt :) Ja obecnie stosuje kuracje pomadką Alterry :) Efekty ją są widoczne :)
    Nie masz wcale takich złych rzęs :))

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. juz nie puerwszy raz slysze o takim zastosowaniu tej pomadki

      Usuń
  5. Bardzo odważny tusz :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. ja używam bazy pod tusz z Eveline i jest biała, daje niesamowity wachlarz rzęs, więc jestem z niej bardzo zadowolona :)

    Dziękuje i tak samo zostaje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy kolor ma ta baza. Nie miałam nic z RevitaLash.Powiedz mi czy po nałożeniu tuszu czarnego nie przebija ta niebieska baza?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie przebija bo po chwili od nałozenia robi się czarna:)

      Usuń