18 mar 2014

Pierwsza paczka od Sammydress

W końcu po ciężkich trudach dotarała do mnie pierwsza paczuszka z współpracy z firmą Sammydress.
Czekałam dość długo bo samą współpracę zaczełam pod koniec stycznia.Po drodze w ramach zamówień dochodziło do tego ,że niestety tych rzeczy które wybrałam nie było na stanie.I tak musiałam wybierać 3 razy i wymieniać wiadomości,co wydlużyło czas oczekiwań.Ale dziś już u mnie świeżo odebrana,jeszcze pognieciona pierwsza przesyłka. Zobaczcie sami.


Skusiłam się na 3 rzeczy.Miałam do dyspozycji 20$ więc szukałam i szukałam wybór był ogromny.Padło na narzutkę w jasnym kolorze beżowo-żółtym,czarną małą torebkę oraz naszyjnik.
Wszystko niestety było bardzo mocno ściśnięte w paczce dlatego torebka i narzutka są niestety lekko wygniecione za co Was przepraszam.





Ogólnie jestem bardzo zadowolona z tych rzeczy najbardziej z torebki ponieważ zawsze nosiłam bardzo dużea w ostanim czasie zapragnełam zmiany na coś mniejszego..Narzutka też jest bardzo ładna z delikatnego miłego materiału z przodu dłuższa.Jednak to jak na mnie leży do końca mnie nie przekonuje ale poczekamy,zobaczymy:)

34 komentarze:

  1. bardzo podoba mi się ta narzutka :) mam podobna tylko że z NEXT :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo:) zamawialam w ciemno....nie sadziłam że się tak spodoba

      Usuń
  2. ale fajna paczka :) torebka jest super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Narzutka i naszyjnik mi się bardzo podobają:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się i narzutka i torebka i naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła przesyłka, narzutka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rewelacyjne rzeczy. Torebka mi się bardzo podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. Super przesyłka :)

    Obserwuję. :)
    W wolnej chwili zapraszam do siebie:
    http://niekoffanaa.blogspot.com
    Oraz na drugiego bloga: http://nkfn.pinger.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziekuje za obserwacje na pewno zajrze na Twój blog:)

      Usuń
  8. całkiem fajna torebka, gratuluję współpracy, ja ze swojej z nimi jestem bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj to faktycznie się przeciągnęło z wysyłką, ja czekałam na paczkę tylko 10 dni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z racji tego że wybierałam akurat takie rzeczy ktorych brakowało :D

      Usuń
  10. ładna przesyłka , bardzo fajny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajne te rzeczy! Powiedz mi czy płaciłaś za wysyłkę? Bo słyszałam, że ta firma strasznie dużo bierze za koszt wysyłki :(

    Pozdrawiam
    <a href="http://ajkstyle.blogspot.com>AJKstyle.blogspot.com</a>

    OdpowiedzUsuń
  12. Ciekawe prezenty - torebka i narzutka podobają mi się bardzo. Naszyjnik troszkę nie w moim guście.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. każdy ma swój gust:) mi sie akurat podoba:)

      Usuń
  13. Narzutka jest piękna,zazdroszczę ;))

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mi średnio się podoba .....na zdjęciach wyglądała jakos ładniej:D

      Usuń
  14. Torebka wymiata, jest świetna.
    Mogłabyś kliknąć u mnie w zdjęcia? Również walczę o współpracę:
    http://bitcheslovecakes.blogspot.com/2014/03/the-perfect-wedding-wish-list.html

    OdpowiedzUsuń
  15. I kolejne lumpki do szafy :D nie wypowiadam się na temat tej firmy, wiesz jakie zdanie mam o nich :D
    Ale ciesz się że paczka dotarła :D ha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tam od razu lumpki raptem jedna narzutka:P
      oja wiem wiem jakie jest Twoje zdanie na jej temat ...rownież się ciesze że paczuszka dotarla:*

      Usuń
  16. No naczekałaś się ale chyba było warto :D Zawsze to miłe dostawać prezenciki ;)
    Fakt, że wybór ogromny :)
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne rzeczy sobie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń