25 mar 2014

Odżywka w sprayu,kolagen morski.

Dziś o odżywce w sprayu od Joanny.Takie odżywki najbardziej lubię i najczęściej używam.Zapraszam na recenzje produktu który z całej serii przypadł mi najbardziej do gustu.


Opis producenta:

Odżywka w sprayu, którą trzymasz w ręku stworzona została z myślą o wygodzie zastosowania oraz pielęgnacji włosów wymagających uniesienia. Receptura została wzbogacona o Kolagen Morski, który przenikając w strukturę włosa  efektywnie nawilża i wzmacnia go od wewnątrz. Lekka formuła produktu kondycjonuje włosy bez nadmiernego obciążania. Pozostawia je puszyste, błyszczące i pełne życia.

Problem: Włosy cienkie i słabe, potrzebujące objętości.

Recepta: Odżywka w sprayu Kolagen morski

Efekt: Włosy zyskają zniewalającą objętość.

Składniki wiodące: Kolagen morski

Zapach: Delikatny i subtelny zapach.

Pojemność: 150 ml



Cena: 8,79zł
Odżywka umieszczona jest w palstikowej butelce z wygodnym spryskiwaczem,który się nie zacina podczas aplikacji.

Można ją nanosić na włosy suche jak i mokre co jest świetnym rozwiązaniem.Nie musimy jej spłukiwać.
Ma bardzo przyjemny zapach jak pozostałe kosmetyki tej serii.Utrzymuje się on dość długo na włosach.Płyn jest bezbarwny.

 

Skład: 


Odżywka tak samo jak pozostałe kosmetyki tej serii zawiera kolagen morski, a także sylikon. Zawiera też kilka PEGów i innych emulgatorów i konserwantów.

Po jej zastosowaniu włosy są gładkie ,delikatne i bardzo przyjemne w dotyku.Odżywka nie obciąża włosów ,nie wysusza.Włosy świetnie się po niej rozczesują.Podczas jej dość częstego stosowania zauważyłam efekt uzyskania objetości ,faktycznie lekko je unosi.
Aplikacja jest bardzo łatwa wystarcza 3-4 psiknięcia dlatego produkt jest wydajny.Używam jej od miesiąca i nie zużyłam nawet połowy.Jestem bardzo zadowolona z tego produktu i jest to zdecydowanie mój faworyt z całej serii.
P.S Dziś kończy się rozdanie z Etnobazar zgłosiło się bardzo mało osób.Mimo wszystko wylosuje zwycięzce.

9 komentarzy:

  1. Ja tez najbardziej polubiłam ten spray :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz kolejny ktoś zachwala joanne chyba pora wypróbować ich cuda ;)
    A morskie specyfiki to jak najbardziej moje klimaty. Za tą cenę warto spróbować !

    PS
    Zapraszam - zaczynam od nowa :D
    http://mrs--beautiful.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawy produkt, lubię takie mgiełki do włosów,może kiedyś zagości w mojej pielęgnacji :))

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze nie miałam, ale z chęcią wypróbuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Właśnie ten spray zainteresował mnie najbardziej z całej serii i może się na niego skuszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem jak się spisze, firma Joanna mnie coraz bardziej inetersuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze jej nie widziałam może będzie ok

    OdpowiedzUsuń