20 mar 2014

LAKIER TERMICZNY- ciepło -zimno

Chcę Wam przedstawić swój pierwszy lakier termiczny od Alle paznokcie.Odkąd się pojawiły to chciałam taki mieć ale jakoś  nigdzie nie trafiałam na nie by zakupić.Teraz mam okazje przetestować i oto efekty.

Co mówi producent?
Lakiery zmieniające kolor to prawdziwa kolorowa rewolucja.Zostały tak stworzone by zmieniąc kolor pod wpływem temperaury.Lakier zmienia kolor w części paznokcia przylegającej do ciała.

Sposób nakładania:
Dla uzyskania prawidłowego efektu, lakier należy nałożyć trzy razy cienkimi warstwami jedna po drugiej. Każda z warstw musi być dokładnie wysuszona przed nałożeniem kolejnej. Dla uzyskania prawidłowej przyczepności do płytki paznokcia zaleca się użycie lakieru bazowego podkładowego.
Kolor jaki posiadam to róż z delikatnymi błyszczącymi drobinkami.Jest to nr 26.Lakier kryje całkowicie paznokcie już po dwóch warstwach.Dość szybko schnie,łatwo się zmywa nie barwi płytki paznokcia.Pędzelek jest standardowy,prosty,łatwo się nim nakłada lakier.Trzyma się na paznokciach do 5 dni jedynie ścierają się delikatnie końcówki.

Kolor od razu po nałożeniu prezentuje się tak.
Przepraszam Was za paznokcie ale przechodzą one właśnie etap odnowy były ścięte i odrastają.

A tu efekt już "ciepły"
  
Niestety skórki są w opłakanym stanie po użyciu wysuszacza.:( o którym też napiszę przy kolejnym poście.
Ogólnie bardzo spodobała mi się efekt jaki powstaje na paznokciach podczas zmiany temperatur.O wiele lepiej będzie to wyglądało na dłuższych paznokciach,ale ja już nie mogłam wytrzymac i musiałam Wam pokazać ten lakier.
Polecam bo efekt naprawdę super a cena niewielka bo zaledwie 8,90/10ml.
Macie takie lakiery??Może innych firm???

AKTUALIZACJA 
Paznokcie i skórki dziś wyglądają tak.Postanowiłam jak najszybciej zrobić z nimi porządek dzięki radą pewnych osób.Bardzo dziękuję.

22 komentarze:

  1. Super jest ten lakier, oryginalny :) Nie mam takich w swoich zapasach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt ciekawy ale te skórki rzeczywiście niezbyt ładnie się prezentują i szpecą całość.
    Kup sobie koniecznie remover (jakiś dobry np. Top Choice 5 sekundowy) i jakąś oliwkę, ewentualnie cążki jak potrafisz się nimi posługiwać (bo to nie jest najłatwiejsze). Nałóż remover, zmiękczone skórki usuwaj drewnianym patyczkiem, nałóż oliwkę. I tak konsekwentnie przez tydzień. Zbyt duże skórki wytnij delikatnie cążkami.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. własnie cos potrzebne do ich zmiekczenia bo po wysuszaczu są tak suche i twarde ze masakra.....zachciało mi się teraz żaluje...

      Usuń
    2. Remover jest najlepszy - ten z Top Choice mam wypróbowany i chyba nie ma lepszego na rynku. Możesz go kupić w Rossmanie (albo u nas :D), do tego patyczki drewniane i jakakolwiek oliwka. Jak skusisz się na cążki szukaj takich które mają krótkie ostrze (max 4mm) i podwójną sprężynkę.

      Usuń
  3. Takiego lakieru w swojej "kolekcji" jeszcze nie mam, ale co mi się w nich podoba to efekt ombre jaki często powstaje na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie pod wpływem temperatury robi się efekt ombre :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię lakiery termiczne i często goszczą na moich paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki lakier to świetna rzecz ;) Z chęcią przygarnęłabym go do swojej kolekcji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja na pewno tez z niego nie zrezygnuje i zagosci u mnie na stale

      Usuń
  7. Super,nie miałam takiego lakieru , na lato koniecznie muszę kupić :))
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. a ja jeszcze takiego lakieru w swoich zbiorach nie mam :P ale pięknie się prezentuje na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. całkiem fajny efekt szczególnie dla osób które nie za bardzo radzą sobie z ombre i nie za bardzo chcą się w to bawić czyli takich jak ja :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zajebisty lakier:) A skórki jakie pikne :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta śmiej sie :-P ja jak zobaczylam to bylam w szoju bo wczesniej takich nie mialam :-(

      Usuń
  11. jej, pierwsze słyszę o takim lakierze :)

    Pozdrawiam
    AJKstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Skórki dużo ładniej się prezentują :D
    Teraz tylko konsekwencja - codziennie remover i po tygodniu będą śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też walczę że skorkami :/ chętnie wypróbuję polecanego tutaj sposobu :) a lakier bardzo fajnie się prezentuje!

    OdpowiedzUsuń
  14. he he, czego to juz ludzie nie wymysla. u mnie taki lakier chyba caly czas zmienialby kolor, bo wiecznie mi zimno w dlonie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. skoro ci zimno cały czas to byłby w jednym kolorze tylko:)

      Usuń