26 mar 2014

Kolagenowy żel do mycia.

Najważniejszym punktem w codziennej pielęgnacji skóry twarzy jest dokładne oczyszczanie, które przygotuje ją do wniknięcia dobroczynnych składników zawartych w kremie.Sama woda nie jest w stanie niestety usunąć wszystkich zabrudzeń dlatego też, tak ważne jest stosowanie odpowiedniego do tego kosmetyku. Niemniej jednak wybór tego właściwego nie należy do łatwych. Wiele bowiem substancji myjących może powodować podrażnienia, a nawet uczulenia. Przedstawiam Wam żel kolagenowy mycia twarzy Lagenko.



Opis producenta:


Kolagenowy żel do mycia twarzy COLWAY dostosowany jest do każdego typu skóry, również tej wrażliwej. Unikalny skład żelu, którego głównym komponentem jest kolagen, zapewnia skórze dokładne oczyszczenie oraz odpowiednie nawilżenie i odżywienie.
Zawarty kolagen to żywe, aktywne biologicznie białko, pozyskiwane ze skór najszlachetniejszych gatunków ryb, odławianych z naturalnych zbiorników. Kolagen jest jednym z najważniejszych oraz najcenniejszych wielkocząsteczkowych białek używanych w przemyśle kosmetycznym. Stymuluje aktywność komórek skóry do produkcji kolagenu.  Zdolności tej nie posiada żaden inny produkowany obecnie na świecie kosmetyk. Jest odpowiedzialny za sprężystość, jędrność, właściwe nawilżenie skóry oraz ciągłą odnowę jej komórek. Jest to zatem również jedno z największych odkryć światowej kosmetologii i biotechnologii białek. Jego wyjątkowość i skuteczność wynika z procesu pozyskiwania jakim jest hydratacja, procesu nienaruszającego potrójnej helisy, która jest kluczem do wyjątkowego kosmetologicznego działania. 


Opakowanie produktu jest bardzo proste i wygodne duża plastikowa butelka z pompką,która się nie zacina a aplikacja żelu jest bardzo wygodna.


Znajdują się na niej szczegółowo opisane wszystkie informacje dotyczące m.in. składu i sposobu użycia żelu.

Produkt jest w postaci przezroczystego żelu, bardzo wydajny ze względu na swoją gęstą konsystencję.Zapach jest bardzo delikatny,lekki nie przeszkadza podczas stosowania produktu. 


Skład, Inci:
Aqua, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Cocoamphoacetate, Acrylates/Beheneth-25 Methacrylate Copolymer, Glycerin, Capryl/Capramidopropyl Betaine, Metyl Gluceth-10, PEG-7 Glyceryl Cocoate, Polyquaterium-39, D-Panthenol, Soluble Collagen, Gluconolactone, Sodium Benzoate, Polysorbate-20, Aloes (Aloe Barbadensis) Extract, Morinda Citrifolia Fruit Extract, Propylene Glycol, Parfum.
 

Żel dobrze się pieni i dokładnie oczyszcza z wszelkich zanieczyszczeń ale również wykazuje właściwości pielęgnacyjne.Dobrze sobie radzi z usunięciem resztek makijażu bo sam demakijaż najczęsciej wykonuję płynami micelarnymi.Skóra jest bardzo dokładnie oczyszczona,delikatna.Po zastosowaniu żelu nie mamy uczucia ściągniętej skóry,jest ona nawilżona,gładka,i jędrna. Jedyną wadą tego żelu dla niektórych może byc jego cena ,bo chcąc go kupić musimy zapłacić aż 87 zł co jest dość dużaą kwotą jak na żel do mycia.Jednak butla o pojemności 250ml wystarczy na długo bo sam produkt jest bardzo wydajny.

Możecie go dostac TU

http://www.lagenko.pl/

A Wy co sądzicie o kosmetykach z kolagenem? Używacie?

7 komentarzy:

  1. Na spotkaniu blogerek otrzymałam maluteńką próbkę tego żelu, ale jeszcze go nie używałam, choć przyznam że zapach mi nie odpowiada, jak dla mnie jest zbyt intensywny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna recenzja :) na pewno wspomnę o nim mamie,ja póki co mam żel sylveco :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. mam w zapasie dużo produktów, ale z pewnością się skuszę w przyszłości jak na niego trafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się twój blog ;*
    Obserwujemy ?
    Mam prośbę. Mogłabyś poklikać u mnie w linki przy ostatnim poście ? To dla mnie bardzo ważne ;*
    http://lifestyleourblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam z tej firmy czysty kolagen i jako kosmetyk niezbyt mi się sprawdził, ale za to był świetny na oparzenia słoneczne, genialnie koił skórę.

    OdpowiedzUsuń
  6. czytam sobie opinie i mysle "fajny zel"... dochodze do ceny i stwierdzam "może kiedys, na razie zostaje przy zelu micelarnym z biedronki" :)

    OdpowiedzUsuń