6 mar 2014

Joanna seria z kolagenem morskim.



Dziś chciałabym Wam przedstwić dwa produkty do pielęgnacji włosów marki Joanna.Wyjątkowa seria, stworzona z myślą o włosach cienkich i słabych, potrzebujących objętości.Jest to szampon i odżywka.
 
W skład tej serii wchodzi także odżywka w sprayu ale o niej będzie osobny post.



Szampon kolagen morski 

Szampon, który trzymasz w ręku stworzony został z myślą o pielęgnacji włosów wymagających wzmocnienia i sprężystego uniesienia. Formuła produktu powstała na bazie połączenia innowacyjnych składników nadających włosom  objętość oraz Kolagenu Morskiego, który wzmacnia i nawilża je od wewnątrz.Po zastosowaniu włosy stają się lekkie, puszyste i błyszczące.

 Odżywka kolagen morski

Odżywka, którą trzymasz w ręku stworzona została z myślą o pielęgnacji włosów wymagających wzmocnienia i sprężystego uniesienia. Formuła produktu powstała na bazie połączenia innowacyjnych składników nadających włosom objętość oraz Kolagenu Morskiego, który wzmacnia i nawilża je od wewnątrz. Po zastosowaniu włosy łatwiej się rozczesują, naturalnie błyszczą i nie są obciążone.


 Ogólna opinia kosmetyków:
Design opakowań dopasowany kolorystycznie do morskiego klimatu, czyli tytułowego składnika tej serii.Kosmetyki znajdują się w palstikowych butelkach o pojemności 200 ml z zamknieciem typu klik,bardzo łatwe w użyciu.

Różnią się jedynie konsystencją.Szampon jest dość lejący,przeźroczysty i ma delikatny turkusowy kolor.


Natomiast odżywka jest gęsta,biała,kremowa jak na odżywkę przystało.
 

Kosemtyki maja identyczny piękny,delikatny zapach, który od razu przypadł mi do gustu.W składzie widoczne są sylikony i SLS oraz kolagen morski.Mimo to nie obciązają strasznie włosów.
Aplikacja ich jest bardzo łatwa i przyjemna.Ani szampon ani odżywka nie uczulają i nie powodują swędzenia.Szampon świetnie się pieni,wystarczy go naprawdę niewielka ilość by dokładnie oczyścić włosy.Odżywka nie obciąża włosów, nie wysusza i nie skleja.Są one gładkie,błyszczące.Jednak objętości większej nie zauważyłam,może dlatego ,że moje włosy nie są aż tak cienkie.Oba kosmetyki są w bardzo przystepnej dla nas cenie bo kosztują zaledwie 6,99 zł.
Ogólnie produkty sprawdziły się dobrze, moje włosy je polubiły.

35 komentarzy:

  1. Nie widziałam ich jeszcze:) Mój narzeczony używa gumy od Joanny i mimo prób kupna mu innego produktu nie chce się rozstać, więc chyba musi być dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też ich nie znam, ale niespecjalnie mnie pociągają takie kosmetyki. Wymagająca się robię. ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale mnie kusi ta seria :) Z opisu idealnie pasuje do moich włosów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moze w takim razie warto wyprobowac

      Usuń
  4. muszę koniecznie spróbować:) czekam na recenzje sprayu :)
    świetny blog - obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam ich jeszcze nigdzie Hmm ciekawe produkty :)
    obecnie przeszłam na naturalną pielęgnację,ale kiedyś może się skuszę :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. naturalna pielegnacja brzmi interesujaco

      Usuń
  6. nie miałam i tak szczerze to nie używałam ani jednego produktu Joanna do włosów. Zainteresował mnie, więc rozejrzę się za nimi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam ale na pewno są fajne. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. oo, bardzo lubie kosmetyki z Joanny!
    życzę miłego wieczorku

    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Dobrze, że jesteś zadowolona. Szkoda, że nie pokazałaś składów, ja nie mogę nic z SLS-ami i SLES-ami, a coś mi się kojarzy, że ten szampon je ma.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. napisalam o tym ze zawiera sylikony i SLS

      Usuń
    2. silikony mi nie przeszkadzają, ale na SLS-y muszę uważać :/
      Rzeczywiście, przeoczyłam

      Usuń
  10. Już kolejny raz czytam o nich, trzeba spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. nie widziałam ich nigdzie, kiedyś stosowałam odżywkę z miodem z tej firmy i byłam z niej zadowolona bo ładnie nawilżała włosy natomiast szampon moim włosom nie służył dobrze:-)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja miałam tylko tą serię różową z jedwabiem.

    OdpowiedzUsuń
  13. Łatwo rozczesuję się włosy po nich ? O to zawsze się boję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię produkty z Joanny :)
    Jestem na twoim blogu pierwszy raz ale bardzo mi się tu podoba i na pewno będę wpadać częściej. Było by mi bardzo miło gdybyś wpadła do mnie w wolnej chwili :) Zapraszam www.divoces.blogspot.com
    Jeśli Tobie też spodoba się mój blog to może wzajemna obserwacja ? :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzieki wielkie...milo ze sie podoba do Ciebie na pewno zajrze nie raz

      Usuń
  15. I am glad to see you are satisfied with the products! Maybe I will try them out! :)
    xoxo
    www.fashfab.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam z tej firmy fioletowy szampon do włosów blond i też jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. pierwszy raz widzę te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ja poki co używam kuracji bioxine i to jaką ona daje objetosc to jest szok :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeszcze żaden szampon z Joanny nie przypadł mi do gustu :(
    Tej serii jeszcze nie miałam, spróbuję bo opis zachęcił i cena też. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czytałam już dzisiaj o tym duecie, chętnie go wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. nie słyszałam o tej serii ale kusi mnie ten spray:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapowiadają się ciekawie, ale ja i tak nie zrezygnuję z Alterry :D
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem ciekawa tych kosmetyków...nie używałam jeszcze produktów Joanny do włosów (nie licząc jedwabiu)...

    OdpowiedzUsuń