12 mar 2014

Eveline - CellSkin Care, rozświetlające serum przeciwzmarszczkowe.


Dziś będzie o kosmetyku na zmarszczki.....który w moim wieku na pewno się już przyda:D

Eveline CellSkin Care-Rozświetlające serum przeciwzmarszczkowe


O produkcie:

Rozświetlające serum przeciwzmarszczkowe przeznaczone do pielęgnacji każdego rodzaju cery, a w szczególnośi dojrzałej, zmęczonej i pozbawionej blasku. Bogata formuła kremu, oparta na aawansowanej technologii Anti-age’GX Stem Cell Technology™,  doskonale wygładza i rozświetla skórę. Zapobiega powstawaniu zmarszczek, redukuje już istniejące. Poprawia gęstość skóry, zwiększa ealstyczność i sprężystość intensywnie napinając i ujędrniając. Wzmacnia strukturę skóry i modeluje owal twarzy. Natychmiast po zastosowaniu serum w widoczny sposób odbudowuje skórę, dodając jej młodzieńczego blasku. Odmładza, rewitalizuje i rozsietla skorę. Pozbawiony parabenów i substancji drażniących.


 
 Składniki aktywne:

- GARDENIA STEMS GX™ – biologicznie czynne roślinne komórki macierzyste, które aktywizują uśpione naturalne komórki macierzyste skóry do intensywnej samoodnowy. Chronią i regenerują uszkodzone struktury białkowe naskórka, zwalczają nawet najbardziej zaawansowane ubytki kolagenu poprzez regulację aktywności enzymów rozkładających kolagen i stymulację powstawania nowych włókien.

- ZŁOTO 24k - stymuluje syntezę kolagenu, odbudowuje i regeneruje komórki skóry. Poprawia gęstość skóry, wygładza nawet utrwalone zmarszczki, modeluje owal twarzy. Neutralizuje wolne rodniki.

- PRODIZIA™ - skutecznie wspomaga redukcję widocznych oznak zmęczenia skóry, podkrążonych oczu, worków pod oczami oraz oznak zmęczenia. Redukuje procesy starzenia się komórek skóry, wzmacnia ich funkcje życiowe, zapewniając jednolitą strukturę i optymalną gęstość naskórka. Podtrzymuje żywotność komórek macierzystych, „synchronizuje zegar biologiczny komórek” oraz procesy ich odnowy, zapewniając odmłodzenie skóry nawet o 10 lat.

- bioHYALURON COMPLEX™ – kompleks nawilżający bogaty w kwas hialuronowy. Ssilnie liftinguje i wypełnia zmarszczki od wewnątrz, długotrwale nawilża i wygładza. Przywraca skórze jędrność i elastyczność.

- OLEJEK ARGANOWY - pobudza komórki skóry do intensywnej odnowy. Przywraca skórze gęstość i sprężystość. Wyraźnie odmładza i wygładza cerę.

- OLEJEK KOKOSOWY - odżywia, regeneruje i napina. Redukuje zmarszczki.

- COLLASURGE™ - uzupełnia niedobory kolagenu oraz przyspiesza jego produkcję w naskórku. Zapewnia natychmiastowy lifting.

- WITAMINA E - neutralizuje wolne rodniki, zmniejsza wrażliwość skóry na promieniowanie UV.

- SPF 15 - pomaga chronić skórę przed fotostarzeniem, niszczeniem komórek i przebarwieniami wywoływanymi promieniowaniem UV.
 

Nie przepadam za kosmetykami rozŚwietlającymi bo nie lubię błyszczących drobinek w nich zawartych jednak to serum nie posiada takich.Idealnie spisuje się jako baza pod makijaż.Rozświetla i sprawia ,że skóra wygląda świeżo.
Kosmetyk znajduję sie w eleganckiej palstikowej buteleczceo pojemności 40 ml z pompką ,która działa bez zarzutów.Plusem jest przezroczyste opkowanie co pozwala nam na kontrolowanie ilości zużycia produktu.


 

Skład:

Niektórych na pewno zniechęci parafina 

Konsystencja serum jest bardzo lekka,kremowa.Bardzo łatwo się rozprowadza na skórze nie pozostawiając lepkiej warstwy.Plusem jest szybkie wchłanianie i bardzo ładny słodko-mleczny  zapach,który mi osobiście bardzo się spodobała,jednak nie utrzymuje się on długo na twarzy.

Serum bardzo fajnie nawilża twarz,nadaje się pod makijaż , nie roluje się.Po regularnym stosowaniu skóra jest wyraźnie nawilżona,elastyczna,miękka i gładka.Pomimo znajdujących się w nim drobinek nie sa one widoczne na skórze.Nie zauważyłam niestety działania wygładzającego zmarszczki oraz wymodelowania owalu twarzy.Generalnie bardzo fajny nawilżający kosmetyk spełniający rolę bazy pod makijaż.Ja jestem zadowolona.A Wy uzywałyście już tego serum??Może polecacie inne bardziej skuteczne?


PS.Przypominam o rozdaniu na moim blogu KLIK

Zgłaszajcie się!!!

21 komentarzy:

  1. Też nie lubię tych kosmetyków z drobinkami, nie bardzo się nadają dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne serum :) W ogóle lubię kosmetyki Eveline :)

    OdpowiedzUsuń
  3. moja mama zużyła prawie całe, jest wydajne ale totalnie nic nie robi ... jakby nic nie nakładała.. rozświetlenie bierze się z drobinek ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi dear ,woow you have a nice blog,I am your new follower.So if you have time,check out my blog ,hope you can follow back. =)
    http://obsessionwithfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam i oddałam totalnie nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja uwielbiam produkty rozświetlające. To coś dla mnie :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkt nie dla mnie, ale chętnie sprezentowałabym go mojej mamie ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Coś dla mojej mamy :) ja sama się nad takimi będę zachwycać dopiero za 5 lat :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba czas wziąć się za kosmetyki anti-age, jak to mówią na prewencję nigdy nie jest za wcześnie...tylko gdyby nie ta parafina to nawet bym się nad tym produktem zastanowiła, a tak odpada, moja twarz by mi tego nie wybaczyła...

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam to serum i jak dla mnie jest zdecydowanie za gęste. Serum kojarzy mi się z rzadkim kosmetykiem, bezbarwnym i bez tłustej formuły. To "serum" jest zwykłym kremem i na dodatek tak gęstym, że ciężko wychodzi z tego atomizerka. Zapycha pory i mnie osobiście ten kosmetyk nie przypadł do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam to serum, ale na razie czeka w zapasach ;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy w wieku 23 lat powinnam już kupować kremy przeciwzmarszczkowe?:):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niekoniecznie, wystarczy dobry krem nawilżający, czy ochronny. :)

      Usuń
  13. Potrzebuję bardziej skuteczną pielęgnację, jeszcze ta parafina w składzie, odpada u mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Produkt jeszcze nie dla mnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  15. lubię rozświetlające bazy szczególnie o tej porze roku

    OdpowiedzUsuń
  16. Szukam właśnie dokładnie takiego serum jak to z Eveline, które opsiałaś - lekko rozświetlające skórę i dobrze nawilżające. Ważne dla mnie że się nie roluje. Ostatnio na takie trafilam. Na pewno wypróbuję kosmetyk - może nawet jeszcze dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Perfect post!
    Kisses*

    Please make one clicks in link on my wishlist it help me a lot ^^
    http://www.flordemaracuja.pt/2014/03/persunmall-wishlist.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Kosmetyku nie znałam :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jak na Eveline to myślałam, że skład będzie dużo gorszy ;)

    OdpowiedzUsuń