27 mar 2014

Domowym sposobem czyli peeling solny.

Uwielbiam peelingi, sprawiają, że skóra robi się mięciutka i wygładzona.Postanowiłam,że sama zrobie sobie peeling solny bo akurat mi się kończy.Sposób bardzo prosty.Kto ciekawy????Zapraszam do dalszego czytannia.

Potrzebujemy:
-sól
-oliwę,olejek do ciała (ja użyłam olejku arganowego)
-odrobina balsamu by peeling miała zapach




Wykonanie jest banalnie proste bo wszystkie skladniki należy razem dokładnie wymieszać by powstała nam jednolita masa.Co do konsystencji to jest ona wedle naszego uznania,jak ktoś chce peeling gęsty to musi dodac więcej składników.Ważne jest to by nie był zbyt rozwodniony, bo będzie  spływał i nie wykona swojej pracy dobrze.Oprócz tego można użyć grubej soli ,ale to także zależy od nas ja bardzo lubię delikatne peelingi bo nie potrzebuję  mocnego zdzieraka,dlatego wykorzystałam drobną sól.

Próbowałyście kiedyś coś podobnego?

25 komentarzy:

  1. Świetny przepis na peeling. Niedawno robiłam też z kawy. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. prosty i przydatny przepis :) ja jedynie z domowych peelingów robiłam kawowy ale to już jakiś czas temu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobre ale z soli bym nie zrobiła :P lepiej już chyba z kawy robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sól tez jest fajna.....kazdy tylko mówi o kawowym:D

      Usuń
  4. Ja jakiś czas temu zrobiłam sobie peeling cukrowy do ciał, cudo!! Ten chyba tez sobie przyrządzę :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja lubię peeling ze skały wulkanicznej ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. ja slyszalam kiedys o peelingu z cukru. o soli jeszcze nie, wiec ciekawy ten pomysl sie wydaje ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy przepis, tylko trochę bym się tej soli obawiała, może niesłusznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu??? działa podobnie jak cukrowy

      Usuń
  8. uwielbiam domowe peelingi, ja robię na bazie oleju kokosowego.

    OdpowiedzUsuń
  9. Domowe peelingi to jest to!
    Ja zakochałam się w kawowym :3
    Po takim masażu z takimi doznaniami aromatycznymi czuję się jak nowo narodzona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niezby lubie zapach kawy...i te fusy ..hmmmm ale chyba skusze sie na taki peeling niebawem

      Usuń
  10. Solnego domowym sposobem jeszcze nie robiłam

    OdpowiedzUsuń
  11. a ja swój solny komponuje z 1,5 łyzki miodu + 3 łyzek soli + kilku kropelek olejku arganowego - mieszam szpatułką i jest ! ładnie peelinguje i od razu nawilza:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak bede miała miód to wykorzystam dzieki za przepis:)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. warto spróbować bardzo szybko i łatwo...

      Usuń
  13. a ja robięłm wczoraj na YT peeling cukrowy xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie robiłam nigdy takiego kosmetyku :) ale peelingi solne uwielbiam, np. ten z Delawella Salt Sensual Scrub jest boski.

    OdpowiedzUsuń