27 mar 2014

CosmoSPA nowa współpraca.

Witajcie .
Dziś chcę Wam zapowiedzieć nowe testowanie za sprawą nawiązanej wspólpracy z  CosmoSPA.




CosmoSPA jest to sklep internetowy w którym znajdują się kosmetyki, półprodukty, surowce kosmetyczne
stworzone na bazie naturalnych surowców i z myślą o pielęgnacji piękna. Są wykonane z najwyższej jakości surowców naturalnych pochodzących między innymi z dna morza u wybrzeża Bretanii i Morza Martwego. Produkty te posiadają wyjątkowe właściwości i wielokierunkowe działanie na skórę. Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej i zaznajomienia się z katalogiem oferowanych produktów, są to maski algowe Peel-Off, glinki kosmetyczne, peelingi, płaty kolagenowe,wasy kosmetyczne i inne.
Znajdziecie tam surowce, kosmetyki, akcesoria do wykonania zabiegów spa.

W ramach wpółpracy otrzymałam 4 produkty. 









 

Któryś produktów was zainteresował?A może używałyście już czegoś???

16 komentarzy:

  1. gratuluję współpracy :) jestem ciekawa tego serum

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy :) Miłego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratulacje ;) niech się dobrze testują ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. miłego testowania :) czekam na recenzję 1 bo nie mam pojęcia co to jest :) a chętnie się dowiem :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :) Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję współpracy ;) Nie miałam jeszcze do czynienia z tą firmą ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. wow,kolejna współpraca jak Ty to robisz :))) Gratuluję oczywiście :)
    uwielbiam spirulinę,mam nadzieję,że u Ciebie tez się sprawdzi :)

    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję współpracy i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. gratuluję współpracy :))
    ;) pozdrawiam woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Spirulina, złoto w czystej postaci ! Uwielbiam !

    OdpowiedzUsuń
  11. gratulacje :) mnie bardzo interesuje glinka i czekam na jej recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mnie by sie różowa glinka przydała

    OdpowiedzUsuń