17 mar 2014

Color Riche - Plum Passion

Color Riche to wyjątkowe połączenie kwasów Omega-3 i witaminy E, które zapobiegają wysuszeniu ust i przywracają im funkcję ochronną. Jej kremowa, miękka konsystencja sprawia, że usta są nawilżone, gładkie i idealnie aksamitne.
 

Naturalny kolor piękna stworzony specjalnie dla CiebieColor Riche Made For Me Naturals to harmonijny zestaw 20 naturalnych kolorów podkreślających naturalną urodę wszystkich kobiet. Paleta szminek Color Riche Made For Me Naturals pozwala dobrać odcień do każdego koloru skóry i włosów, tak aby wydobyć piękno każdego typu kobiecej urody. Blondynki, szatynki, brunetki… dla każdej naturalne odcienie podkreślające piękno ich ust.
Odcienie w kolorze skóry, by uszlachetnić cerę. Świetliste cząsteczki różu, moreli, koralu, by zyskać świeżość.
To tendencja „naturalność”.

 
Szminka znajduje się w bardzo ładnym,szykownym opakowaniu,które ma mocne zamknięcie i w torebce na pewno się nam nie otworzy.
Posiadam odcień Plum Passion nr 290.Jest to ciemny róż ,wpadający w fiolet z małymi drobinkami.Pomadka idealnie nadaje się na wieczór.
Konsystencja jej jest bardzo lekka,łatwo się rozprowadza na ustach.Z reguły zawsze używam pomadek matowych bo takie właśnie lubię najbardziej,ale ta mnie wyjątkowo urzekła.Na ustach bardzo ładnie się prezentuje ,te wszystkie świecące drobinki nie są aż tak bardzo widoczne.Utrzymuje się bardzo długo na ustach.

23 komentarze:

  1. Ładny kolor, ale ja nie potrafię się przełamać i kupić szminkę, wole błyszczyki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. strasznie nie lubie błyszczykow mam jakieś ale w ogole ich nie uzywam chyba ze lekko nałoże na pomadkę dla podkreslenia koloru...

      Usuń
  2. Mam jedną szminkę z loeara i jest to jeden jedyny kosmetyk do ust, który nie zmazuję zaraz po za aplikowaniu! Super odcień!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. j ta też bardzo dlugo utzrymuje się na ustach nawet podczas picia i jedzenia...

      Usuń
  3. Kolor bardzo ładny, choć do mnie pewnie by nie pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zalezy kto co lubi...sama tez myslalam ze mi nie bedzie pasowal ale jak pomalowałam usta pierwszy raz to wyglądało całkiem ok:)

      Usuń
  4. ładny i odważny kolor :) lubię takie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kiedyś jedną pomadkę z tej serii i bardzo ją lubiłam ;) Podoba mi się ten odcień, choć nie wiem czy by do mnie pasował ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może warto sprobować:) poza tym sa kolory do wyboru....

      Usuń
  6. fajny kolor, lubię intensywne usta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedys bym sie nie odwazyła na taki kolor....

      Usuń
  7. Mocny kolorek ale bardzo ładny

    OdpowiedzUsuń
  8. Właśnie takiego koloru poszukuję na lato :)
    Pozdrawiam

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest fantastyczny idealny na wieczory :)

      Usuń
  9. Ładna ale kolor zdecydowanie nie dla mnie - zbyt odważny :)

    OdpowiedzUsuń